Herkenbaar Zo check ik ook altijd camera-lijnen als ik weer eens iemand langs de weg zie staan.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Herkenbaar Zo check ik ook altijd camera-lijnen als ik weer eens iemand langs de weg zie staan.
Ze hadden zelf wel door dat ze niet in regel waren, ik denk niet dat ik ooit al zoveel door zaklampen beschenen ben op één rit. Vanaf volgende week mogen ze trouwens met 20 tesamen trainen
Ook even wat stalken, ik kom op 184 km en 1088 hoogtemeters:
Toch eens wat tijd besteden aan een overstap naar QMapShack, die heeft BRouter integratie en dat is nog mooier dan de brouter website omdat je muis maar hoeft te bewegen en de route wordt (snel) bijgewerkt.bdr schreef: Na anderhalf uur geknoei in Basecamp heb ik de meest haalbare locaties terug opgezocht in brouter web en dan snel snel een route gemaakt en op de eTrex gezet. Het is toch onwaarschijnlijk dat een website sneller en responsiever is dan een native programmma dat alle kaartmateriaal lokaal op de schijf heeft staan. Het gaat daarbij niet alleen om de snelheid van routeberekening maar gewoon over de interface: met Basecamp valt niets aan te vangen omdat hij bij iedere kleine wijziging terug de route wil berekenen en ondertussen kan je niets doen. Bij berekeningstijden van 5 minuten en meer per wijziging zie je de uren wegglijden.
Verplaats naar nieuw topicTerra schreef: ↑wo 13 mei, 2020 22:53Zijn er al fietsers die een meerdaagse tocht door Nederland hebben gefietst?
Ik ben zelf van plan volgende week een tocht van pm 800 km. te fietsen om te kijken hoe dat gaat.
Deels probeer ik campings te zoeken die een tentje op een trekkersveldje toestaan, wildkamperen als het echt niet anders kan, bij boeren vragen of ik op hun land mag staan, bij particulieren etc.
Mocht het allemaal niks worden kan ik altijd weer omdraaien.
Ben benieuwd of er meer fietsers dit geprobeerd hebben
Hij is zo rechtstreeks af fabriek (Azub) gekomen. Je kunt daar je fiets voorzien van handige dingen zoals dat stuurtasje aan de zijkant. Accu zit inderdaad onder het stoeltje.