Je (en Rutte) hoeft je niet echt zorgen te maken over de ouderen... doen ze zelf namelijk ook niet gezien het gedrag van velen van hen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je (en Rutte) hoeft je niet echt zorgen te maken over de ouderen... doen ze zelf namelijk ook niet gezien het gedrag van velen van hen
Tja, je kunt de speeches helemaal ontleden en dan vind je altijd wel iets dat niet perfect is.
Ben vanaf zondag niet meer op het forum geweest. Het grote voordeel is dat er al veel zinnige en minder zinnige dingen zijn gezegd. De eerste categorie heb ik plusjes gegeven, na dit draadje eens doorgelezen te hebben. Scheelt heel wat tijd t.o.v. mee discussiërenwillem.m schreef: ↑do 07 mei, 2020 09:13Of signaalpolitiek. En ik geef de NS daar groot gelijk in. Het moet helder zijn dat de treinen voorlopig niet voor recreatief gebruik zijn. Dagjestoeristen die met de fiets op het perron lopen en in de trein stappen: dat geeft het verkeerde signaal af.
Dus blijf lekker vanuit huis fietsen (of wandelen) en geniet van wat je hebt.
Eens.
Laten we daar een app voor bouwen
Ik heb idd. al een enquête over een reserveringsapp gehad, met doel het (kort) van te voren reserveren van je trein. Wat ik daar van vind. Mij lijkt het niets, want ik heb geen smartphone en ben ook niet van plan om deze aan te schaffen, dus ik heb dat ook als reden ingevoerd van het waarom van het opzeggen van mijn weekendvrij abonnement.DeFiets schreef: ↑za 09 mei, 2020 15:46Laten we daar een app voor bouwen
Terugkomend bij de NS. Mij lijkt een geschikter idee om mensen te laten reserveren voor de trein, in het weekend bijvoorbeeld inclusief fiets. Dit idee kwam op nadat ik vanochtend langs de spoorlijn Utr-A’dam fietsten. Alle treinen waren leeg, dat kost onnodig veel geld. Daar kan de IT techniek vast een bijdrage aan leveren.
Men is mij middels een enquête gevraagd, wat ik ervan zou vinden als er evt. in de toekomst een app komt. NS Panel. Een enquête wil nog niet zeggen dat het ook doorgaat, men gaat peilen wat men er van vindt. Als niemand het wat vindt, houdt men daar rekening mee. Als velen het wel wat vinden, gaat het wellicht wel door.eindgebruiker schreef: ↑za 09 mei, 2020 18:18Het gaat niet om een reserveringsapp maar om een website: https://www.ns.nl/reisinformatie/reisregistratie.html
Daar kan ik aan voldoen, echter gebruik hem weinig om ergens te gaan fietsen omdat ik het liefst van A naar B fiets. En met de trein naar A en van B, dat wordt nu lastig, niet alleen omdat NS het verbiedt, maar ook omdat ik het OV even mijd.Wie heeft er een fietsendrager en een auto met de stoelen 1,5 meter uit elkaar?
Dat is alleen een aanname die niet helemaal klopt. Iemand die een fiets op zijn eindstation moet hebben om vandaar met de fiets naar het noodzakelijk werk te gaan mag dit nu ook niet. Hetzelfde bij andere bijzondere situaties.Polling schreef: ↑za 09 mei, 2020 20:26Zolang het advies / beleid van NS / OV is: maak alleen voor noodzakelijke reizen gebruik van het OV / de NS, begrijp ik de regel.
Vandaag twee waterbussen genomen (ook OV), met alleen maar fietsers, en dat waren volgens mij vrijwel uitsluitend recreatieve fietsers.