Hoi B@se,
Ik zie op de site van Snel inderdaad de Verende vork : Magura Vidar + Tubus Swing voordrager voor een meerprijs van 375,- euro staan. Heb ze maar even een mailtje gestuurd met de vraag wat hij kost als ik hem apart aanschaf. Hoe hij bevestigt zit is mij net weer even te technisch, wat dat betreft zou ik misschien toch een keer zo'n fietsreparatiecursus moeten doen
Maar bij Snel zullen ze wel weten wat ik wel/niet nodig heb.
Koenie, ik heb ondertussen jouw site gelezen en ben nu nog enthousiaster geworden over de tocht, helaas zal ik hem niet in een keer kunnen fietsen ivm werk maar ben zeker van plan de toch in etappes te gaan volbrengen.
Als ik het zo lees is de toch de investering in een goede voorvork of misschien dan toch maar een hele nieuwe fiets inclusief rohloff naaf (kan zo lekker weinig aan kapot als je zo handig bent als ik) en voorvorkvering. Gelukkig nog even tijd voordat ik echt moet beslissen wat ik ga doen met mijn fiets.
Vraag mij wel altijd af hoe het nou toch komt dat ik iedere vakantie toch net weer iets anders nodig heb dan het jaar ervoor.....
Mario, je hebt gelijk, uiteindelijk blijft het je gevoel volgen totdat je terug bent van vakantie, dan weet je wat je persoonlijk ervan vindt. Met betrekking tot het artikel ik de Op Pad hoop ik toch dat er in ruim vier jaar veel verbeterd is aan de voorvorkveringen. Van het weekend maar eens naar de winkel om daar een en ander met eigen ogen te aanschouwen.
thanks voor alle tips
hoewel het lastig blijft helpt het wel.