Screenshot_20200411-201356_Gallery.jpg
Kostte even wachten voordat er een gebruikte voorbij kwam, maar uiteindelijk toch gevonden (-:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:In de vork die ik nog niet heb.... En in de velg die ik ook nog niet heb Zit naar een Bombtrack BPC te kijken en een RAD15 Ozone 30
En heb je wel al andere handige onderdelen zoals een frame of ben je net begonnen aan je verzameling?
Als er een velg omheen moet geef je maar een gilJurr schreef: ↑za 11 apr, 2020 20:25In de vork die ik nog niet heb.... En in de velg die ik ook nog niet heb Zit naar een Bombtrack BPC te kijken en een RAD15 Ozone 30
Vooralsnog is alles 100mm QR hier, maar vond de naafdynamo wel een mooi moment om over te stappen naar Boost. En nu ligt 'ie er, eens kijken of ik voor vork en velg ook op gebruikt ga wachten of het toch maar eens nieuw gaat worden. Of misschien toch custom staal voor de vork...
Ook nog een goede vraag. Voorlopig in m'n Kona frame, maar uiteindelijk is wel het idee dat het ook geen Kona meer is.... (-:
Dank! Nog velg suggesties in 622 en 30mm breed intern?
Leuk! Ik rij al een tijd met dezelfde maar dan kaal, Eggbeaters. Bevallen ook prima. Door de open constructie kan modder er ook makkelijk uit. Bij SPD had ik wel eens dat ze met wat modder erbij niet meer in wilden klikken.