Nou, voor mij was het altijd wel een landmark op weg in het Ruhrgebied. In ieder geval een bijzonder gebouw
En dan nu weer eens een lastige, of niet?
Groeten, BertV
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:En bingbaar. Zijn we niet meer gewend willem.m.Landesarchiv Nordrhein-Westfalen Abteilung Rheinland?
Verrekte verdraaid moeilijk, er zijn al zoveel snelwegviaducten (in Nederland?). Alleen die gebogen design-lichtmasten op beide wegdekken moeten de doorslag kunnen geven. Ik rijd zelden over snelwegen, behalve de A7 naar Kolham.
Ik had het bankje niet vanaf de A2 gezien, maar in combinatie met jouw woonplaats dacht ik gelijk aan knooppunt De Hogt.
De westgevel van de Martinuskerk in Middelbert
Ben je met weer net voor, omdat ik buiten aan het klussen was.Bridgestone SM schreef: ↑di 31 mar, 2020 18:02De westgevel van de Martinuskerk in Middelbert
Omdat de kerk een "noordelijke" indruk gaf ben ik eerst maar eens virtueel langs de kerken in Groningen "gefietst".
(Had ik niks overeenkomstigs gevonden dan was ik met de kerken in Drenthe verder gegaan.)
Onomstotelijk Frankrijk, maar zulke dorpjes zijn als een speld in de hooiberg op de Franse landkaart.... Effe geen zin, nu moe van het klussen.Bridgestone SM schreef: ↑di 31 mar, 2020 18:26Ziehier dan een Raadselachtige verkeerssituatie.
Waar is dit nu weer.
RRRaadsel.jpg
De aller-evidentste aanwijzingen heb ik netjes weggepoetst.