Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zo wordt het ineens heel makkelijk: https://www.zeeweg71.nl/
Dat is inderdaad goed. Ik was vorig jaar op deze camping. Een camping als een kokosnoot: moeilijk er bij te komen, maar van binnen erg lekker. Hij is nauwelijks te vinden, de toegang is niet aangegeven en afgesloten met een poort. Maar het is wel een heerlijk rustig plekje in de drukke omgeving rondom Haarlem. Op het toegangspad kwam ik 's nachts nog een vos tegen.Bridgestone SM schreef: ↑ma 24 feb, 2020 19:31
Zo wordt het ineens heel makkelijk: https://www.zeeweg71.nl/
Stöberhai, in de Harz?Bridgestone SM schreef: ↑ma 24 feb, 2020 22:00Een fraaie omschrijving: Als een kokosnoot.
Ik vrees alleen kokosnoot kraakt tussen 29 april en 3 mei dit jaar.
Tussen 29 april en 3 mei dit jaar is de camping niet bereikbaar voor passanten, in die periode is wellicht een hele zone aldaar "niet bereikbaar" ... en voor een nog groter gebied denk ik dat je je beter uit de voeten maakt.
Goed, ik heb even gekeken naar een leuk, wellicht niet al te moeilijk Raad plaatje.
Ik zie graag een redelijke benadering van de plek van de fotograaf (het afgebeelde alleen is te makkelijk).
Het is overigens een interessant gebied voor de fietser: er is voor bijna iedereen wel wat van zijn of haar gading.
RaRa.jpg
D'r zit overigens onbedoeld een in het plaatje, ik zag het pas toen ik nog even wat nazocht.
Nee, niet in de Harz.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 25 feb, 2020 13:58Stöberhai, in de Harz?Bridgestone SM schreef: ↑ma 24 feb, 2020 22:00...
Goed, ik heb even gekeken naar een leuk, wellicht niet al te moeilijk Raad plaatje.
Ik zie graag een redelijke benadering van de plek van de fotograaf (het afgebeelde alleen is te makkelijk).
Het is overigens een interessant gebied voor de fietser: er is voor bijna iedereen wel wat van zijn of haar gading.
RaRa.jpg
D'r zit overigens onbedoeld een in het plaatje, ik zag het pas toen ik nog even wat nazocht.
Nee, geen Chateau Windstein, het waait er nu wel, dat weer wel.
Precies, en het lijkt in het bijzonder op de Rocher de Dabo met de Chapelle de St. Leon (Leon die een dezer dagen 17 jaar lang dit forum met gemiddeld bijna 3 berichten per dag verblijdt.
Dat mag iemand anders doen.Bridgestone SM schreef: ↑di 25 feb, 2020 20:08Maar nu nog de afmaker, waar stond ik ? Dit hoeft niet met het precieze "lieu-dite".
Wel off-topic: Ik heb ooit de fiets-index de wereld in gegooid, naar aanleiding van een artikel van Jan Bijma in het blad Fiets.Bridgestone SM schreef: ↑di 25 feb, 2020 21:37Ik stond overigens verbaasd over de FIETS-index, wellicht ben ik blond, maar vlgs mij kunnen ze FIETS in Frankrijk niet uitspreken.
Wat er op de foto staat is geraden. Zo interessant is het toch niet om de precieze locatie te vragen en daar nog dagen op te wachten? Laten we (in dit geval BSM) niet kinderachtig zijn en JanH de beurt geven.JanH schreef: ↑di 25 feb, 2020 21:06Dat mag iemand anders doen.Bridgestone SM schreef: ↑di 25 feb, 2020 20:08Maar nu nog de afmaker, waar stond ik ? Dit hoeft niet met het precieze "lieu-dite".
Ik vroeg niet op de "precieze" locatie ! Ik vroeg om ongeveer, het "wat" van de foto was makkelijker als iedereen dacht.javb2812 schreef: ↑vr 28 feb, 2020 00:05Wat er op de foto staat is geraden. Zo interessant is het toch niet om de precieze locatie te vragen en daar nog dagen op te wachten? Laten we (in dit geval BSM) niet kinderachtig zijn en JanH de beurt geven.JanH schreef: ↑di 25 feb, 2020 21:06Dat mag iemand anders doen.Bridgestone SM schreef: ↑di 25 feb, 2020 20:08Maar nu nog de afmaker, waar stond ik ? Dit hoeft niet met het precieze "lieu-dite".
+n=∞