Ik ga morgen mn vakantie naar Chili boeken. Zoals ik een keer eerder heb gepost vond ik achtertassen qua rijcomfort dramatisch rijden offroad. Ik ga denk best veel onverhard rijden daar,dus ga over van achtertassen naar een bikepacking setup.
Ik heb inmiddels aardig wat over tassen gelezen. Ik twijfel nu nog over mn stuurtas en frametas.
Mijn vragen:
Hebben jullie een sterke voorkeur voor een bepaalde stuurtas?Ik twijfel tussen Ortlieb,Apidura en Topeak. Maar sta opzich overal voor open. Daarnaast ben ik er nog niet over uit of ik een full frametas neem of een halve (oa ivm mn 2 bidons die aan mn frame zitten) Tips hierover zijn ook welkom.
En tenslotte ben ik eerlijk gezegd ook vrij sceptisch over het rijcomfort offroad net bikepacking setup. Ik vrees dat mn zadeltas (Ortlieb L) gaat zwaaien en biivoorbeeld mn stuurtas niet comfortabel fietst. Maar ik ga het sowieso testen voordat ik het vliegtuig in stap. Mijn vraag is dus:Vinden jullie het offroad relaxter rijden met een bikpeacking setup? Al verwacht ik eerlijk gezegd niet dat er velen zijn in deze reeks die zullen zeggen dat het 3 keer niks is haha.