door
hesta » ma 06 jan, 2020 23:01
Ik heb geen idee welke as er in heeft gezet was in 2011
Dat Vittorio het gedoe met de as en het balhoofd niet netjes heeft op gelost is aan mij te danken.
Ik ben nooit terug gegaan. De garantie van een jaar was verlopen. En de trapas brak midden in mijn vakantie. Ik heb het Vittorio ook nooit kwalijk genomen.
En nee ik was toen nog niet door diep water gereden of mijn fiets plat in een plas gelegd.
Een jaar later reed ik wel tot mijn assen door een rivier die volgens de info toch echt in de zomer weinig tot geen water hoorde te staan. Maar ja dat jaar was ook langs de Rijn niet fietsen.
Had een goede derieur heb er een goede cassette op gehad. Alles was goed afgesteld.
Ik heb echt chronisch ruzie met voor en achter op het juiste moment schakelen. En dan vooral als ik op een rustige makkelijk te rijden weg zit. Dan onstaat er bij een onverwacht hellinkje een soort paniek reactie en ga ik allerlei dingen doen die je niet moet doen met een derieur versnelling. Volgens mijn zoon ben ik onverbeterlijk en vooral een dromer.
En ja ik wil een rolofnaaf maar dan heb ik echt wel veel geld nodig.
En nee ik ga geen oude mountainbike zoeken om gebruikte spullen er op te zetten.
Ik ga de fiets weer op bouwen zodat ik er weer een jaar of wat van kan genieten.
Ik heb na de velgen nog ca €500 over dus daar kan ik echt wel hem goed op bouwen.
Sorry het lukt me niet om teksten te kopiëren.