Na een ruime 6 jaar en minstends 40.000 km is mijn fiets aan een kleine renovatie toe. De velgen zijn versleten er zit een tik ergens in, kan niet vinden waar. Magura remmen komen niet meer goed terug en stelwieltes zitten vast.
Tijd dus voor een grote beurt.
Ik heb 26 inch wielen band breedte 2 inch dat wil ik zo houden, maar wil graag een naaf dymano.
Welke velg en dynamo kan ik het beste voor kiezen?
Heb nu exal velgen.
Wil eigenlijk ook een andere magura systeem dan de evo 2. Die vind ik niet handig als ik onderweg remblokjes wil of moet vervangen.
Welke wel?
Tandwielen en ketting dat blijft gewoon de goedkope. Moet ook de dure ieder jaar vervangen.
Kan even duren voor ik reageer ben onderweg naar huis vanuit Polen. Heb wifi en stroom nodig om wat te kunnen.
Tijd dus voor een grote beurt.
Ik heb 26 inch wielen band breedte 2 inch dat wil ik zo houden, maar wil graag een naaf dymano.
Welke velg en dynamo kan ik het beste voor kiezen?
Heb nu exal velgen.
Wil eigenlijk ook een andere magura systeem dan de evo 2. Die vind ik niet handig als ik onderweg remblokjes wil of moet vervangen.
Welke wel?
Tandwielen en ketting dat blijft gewoon de goedkope. Moet ook de dure ieder jaar vervangen.
Kan even duren voor ik reageer ben onderweg naar huis vanuit Polen. Heb wifi en stroom nodig om wat te kunnen.