Is dat bij de beruchte White Bird Hill?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De N90a te Seraing (de 19de stad van België ... stadrechten sinds 2000).
Ik denk dat ik zelfs zonder de hint om te beginnen vanuit Luik stroomopwaarts langs de Maas was gaan zoeken.
Niet toen op het moment van de foto ... toch heb ik toentertijd een aardig stuk van deze lijn gefietst, we pikten geheel toevallig wat verderop deze lijn op. En in tegenspraak met het aanzicht op het raadplaatje is er inmiddels goed te fietsen, en ben je ook niet meer van het toeval en durf afhankelijk.
Rijden er nog steeds treinen of ligt hier nu een voie verte?Bridgestone SM schreef: ↑wo 05 feb, 2020 13:22En in tegenspraak met het aanzicht op het raadplaatje is er inmiddels goed te fietsen
Het is er inmiddels een voie-verte ... en het is dus Frankrijk.keesswart schreef: ↑wo 05 feb, 2020 14:05Rijden er nog steeds treinen of ligt hier nu een voie verte?Bridgestone SM schreef: ↑wo 05 feb, 2020 13:22En in tegenspraak met het aanzicht op het raadplaatje is er inmiddels goed te fietsen
Nee, het is een van de andere zes uithoeken .... oplettende lezertjes zouden evenwel iets kunnen herkennen.