Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is geen fabel, maar tegenwoordig is er alleen geïmpregneerd dons leverbaar waarmee het al een stuk minder voorkomt. Dit gecombineerd met een waterafstotende tijk (bij. Pertex 627) maakt dat je ook met dons buiten kan slapen (zolang het niet regent).liz schreef:Als je dat eerst leest, kun je veel specifieker zijn. Vb. is het verhaal dat dons niet goed tegen vocht kan nou echt een fabel of niet? Wat ...Is een donskraag aan te raden of niet? Is een inritsbare lakenzak nou echt veel handiger of niet? Ganzendons is veel duurder dan eend, is dat het waard? Etc. etc.
Ik vind dat deze reactie echt alle perken te buiten gaat. Van mij mag Whisky enige maanden geschorst worden als forumgebruiker.whisky schreef:HoiLekker versBedenk wel even waar eenden en ganzendons vandaan komt, vorig jaar bij de keurinsdienst van waarden gezien dat de dons van levende ganzen afgerukt word.![]()
Fiets de wereld (met een heerlijke Roberts -20 ganzendonsslaapzak),
Whisky
Het is denk ik maar een grapje, maak je niet te druk, denk aan je hartGerdC schreef:Ik vind dat deze reactie echt alle perken te buiten gaat. Van mij mag Whisky enige maanden geschorst worden als forumgebruiker.whisky schreef:HoiLekker versBedenk wel even waar eenden en ganzendons vandaan komt, vorig jaar bij de keurinsdienst van waarden gezien dat de dons van levende ganzen afgerukt word.![]()
Whisky
Gerd
Dat je dat in twijfel trekt is ook grof. Overigens heeft dat programma niks nieuws laten zien, vorig jaar. Het winnen van het dons gebeurt al jaren zo. En er is nog wel meer dierenleed veel dichter bij huis, gewoon in de nederlandse wei.giantus schreef:
On-topic:
Het zou wel erg jammer zijn als die dieren echt zo behandeld worden.
HUH?Haike schreef:Dat je dat in twijfel trekt is ook grof. Overigens heeft dat programma niks nieuws laten zien, vorig jaar. Het winnen van het dons gebeurt al jaren zo. En er is nog wel meer dierenleed veel dichter bij huis, gewoon in de nederlandse wei.giantus schreef:
On-topic:
Het zou wel erg jammer zijn als die dieren echt zo behandeld worden.
Mij AUB nooit te serieus nemenwhisky schreef:
Quote:
Bedenk wel even waar eenden en ganzendons vandaan komt, vorig jaar bij de keurinsdienst van waarden gezien dat de dons van levende ganzen afgerukt word.
Lekker vers![]()
Whisky
Ik vind dat deze reactie echt alle perken te buiten gaat. Van mij mag Whisky enige maanden geschorst worden als forumgebruiker.
Gerd