Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:panneau d'affichage
Prachtig dat je de afbeelding gevonden hebt. De foto is echter niet gemaakt in een van die steden.
Lat ik dan eens een "wild guess" doen:nicolevelo schreef: ↑do 23 jan, 2020 12:14Prachtig dat je de afbeelding gevonden hebt. De foto is echter niet gemaakt in een van die steden.
Het land zit al goed.Bridgestone SM schreef: ↑do 23 jan, 2020 12:57Lat ik dan eens een "wild guess" doen:nicolevelo schreef: ↑do 23 jan, 2020 12:14Prachtig dat je de afbeelding gevonden hebt. De foto is echter niet gemaakt in een van die steden.
Musée du Tour de France - 25, Rue de la Folie - B-7911 Oeudeghien
Verder geen idee, ik ben er nooit geweest.
Ik meende me te herinneren dat het in Damme was, maar nu doe je me twijfelen... Het kan ook Gistel geweest zijn. Zou mijn foto's beter van plaatsnamen voorzien, want na 2000 km fietsen weet ik het niet altijd meer. En dan ga ik hier echt wel eenbeetje af...
Wááát, weet je niet wat een billboard is?!? Dat zijn van die grote reclameborden, die je meestal langs doorgaande (snel)wegen ziet staan, dichtbij de rand van een plaats of bedrijventerrein. De foto hieronder toont een voorbeeld, zelf gefotografeerd in Michigan - USA.
nicolevelo schreef: ↑di 14 jan, 2020 13:21Euh, ik plaats gewoon een leuk plaatje en ga nooit eerst na of deze op streetview te vinden is. Of zou dat moeten?
Het ergens in de ruim opgezette woonwijk tussen de Belgische kust en de Duitse grens?
Inderdaad, het is toch maar saai om via google of soortgelijke apps een plaatje te vinden...renel schreef: ↑do 23 jan, 2020 19:53nicolevelo schreef: ↑di 14 jan, 2020 13:21Euh, ik plaats gewoon een leuk plaatje en ga nooit eerst na of deze op streetview te vinden is. Of zou dat moeten?
Soms heeft het wel voordelen.