Nu ben ik me aan het voorbereiden op een 6 weekse fietstocht inclusief (wild) kamperen.
Ik wil een handige setup van tassen samenstellen voor al mijn zooi.
Vooralsnog denk ik aan:
- 1 Ortlieb stuurtas, voor de systeem camera incl. toebehoren zoals lenzen, batterijen,etc
- 2 Ortlieb achtertassen, o.a. kleding, foerage, kookspullen etc
- 1 Full frametas voor kaart, verrekijker, gear, gereedschap, reserveonderdelen, waterzak, EHBO etc
- 1 of 2 Grapbags aan het stuur voor snacks, zonnebrand, klein spul etc
- 1 Ortlieb rugzak, achterop bagagedrager voor tent, slaap- en toiletspullen, ook inzetbaar voor (meerdaagse) wandeltochten
- 1 Tanktop bag voor technisch spulletjes zoals oplader, mobiel, kabeltjes, earplugs, MP3 speler, zonnebril etc
- 2 Anything cages aan voorvork voor 2 Nalgene waterflessen
Ik ga alleen en vraag ik me af....
hoe ga ik al deze tassen dragen wanneer het nodig is. Zonder, dat ik mijn spullen en fiets uit het oog verlies?
Bijvoorbeeld wanneer de conducteur me op het perron of in een drukke trein verzoekt om ze er af te halen,
of wanneer ik de fiets ergens een tijdje wil parkeren zonder tassen, wanneer ik ga wandelen etc.
Wie heeft logistieke tips hoe je dat handig aanpakt?
Ik wil een handige setup van tassen samenstellen voor al mijn zooi.
Vooralsnog denk ik aan:
- 1 Ortlieb stuurtas, voor de systeem camera incl. toebehoren zoals lenzen, batterijen,etc
- 2 Ortlieb achtertassen, o.a. kleding, foerage, kookspullen etc
- 1 Full frametas voor kaart, verrekijker, gear, gereedschap, reserveonderdelen, waterzak, EHBO etc
- 1 of 2 Grapbags aan het stuur voor snacks, zonnebrand, klein spul etc
- 1 Ortlieb rugzak, achterop bagagedrager voor tent, slaap- en toiletspullen, ook inzetbaar voor (meerdaagse) wandeltochten
- 1 Tanktop bag voor technisch spulletjes zoals oplader, mobiel, kabeltjes, earplugs, MP3 speler, zonnebril etc
- 2 Anything cages aan voorvork voor 2 Nalgene waterflessen
Ik ga alleen en vraag ik me af....
hoe ga ik al deze tassen dragen wanneer het nodig is. Zonder, dat ik mijn spullen en fiets uit het oog verlies?
Bijvoorbeeld wanneer de conducteur me op het perron of in een drukke trein verzoekt om ze er af te halen,
of wanneer ik de fiets ergens een tijdje wil parkeren zonder tassen, wanneer ik ga wandelen etc.
Wie heeft logistieke tips hoe je dat handig aanpakt?