Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Idd netjes zo. En een heel fraaie fiets trouwens met die mooie spatbordjes.Bert van Sprang schreef: ↑za 19 okt, 2019 19:18Als je verder nog een complete kampeeruitrusting mee neemt, dan voldoe jij wel heel prima aan minder - minder - minder !
deze setup was zonder kampeeruitrusting, meer ter illustratie van hoe ik mijn frametas gebruik... maar.. voor korte kampeertrips heb ik een iets grotere rol onder mn stuur, zit de zadeltas heel wat voller, en draag ik een heuptas op m'n rug. Dan kan ik een klein tentje of tarp, een luchtbedje, slaapzak, donsjas en lakenzak extra kwijt. Prima voor het warmere deel van het jaar. Kookspullen passen er dan niet meer bijFedor schreef: ↑za 19 okt, 2019 19:37Idd netjes zo. En een heel fraaie fiets trouwens met die mooie spatbordjes.Bert van Sprang schreef: ↑za 19 okt, 2019 19:18Als je verder nog een complete kampeeruitrusting mee neemt, dan voldoe jij wel heel prima aan minder - minder - minder !
Wat vind je beter aan deze setup? Lijkt me vanaf hier (zonder ervaring met zo'n setup) bijvoorbeeld offroad niet beter fietsen.
Bidon, klein thermoskan, 2x binnenband, gereedschap, kettingsmeermiddel, tubeless vloeistof, regenjas, lunch, keukentas met spork, mes, olie, zout etc etc.
Het heeft geholpen om te bepalen dat het niet ging lukkenTerra schreef: ↑ma 23 dec, 2019 19:11Fedor, je schreef dat je een kartonnen mal ging maken?
Ik ben benieuwd of dat je helpt en hoe je de mal precies gebruikt bij je afweging.
Zelf zit ik met hetzelfde dilemma, wel of geen frametas gebruiken...
Ik wil dan twee cages op de voorvork plaatsen voor de bidons
Ben me aan het voorbereiden op een lange tocht in afgelegen gebied.
Dan wil je echt wel alle ruimte op je fiets optimaal benutten.
Kom je dan niet met de cranks in de knoop?