Dank voor al het werk en de verbeteringen.
En mooi om te zien dat je ook kritisch naar jezelf blijft
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dank voor al het werk en de verbeteringen.
Ik kom er nu achter dat dit euvel zich niet bij elke browser voordoet. In Brave klitten letters met accenten op mijn pc aan elkaar, maar in Firefox gebeurt dit niet. In de oude layout was de weergave ook bij Brave goed.
Met een kleine iPad zie ik nu wel problemen. Op een 5 jaar oude iPad mini (iOS 9.3.5 en Safari) kan ik nu alleen inzoomen in de afdrukweergave (bereikbaar m.b.v. het tooltje naast ‘Plaats reactie’.) In de normale weergave kan ik niet inzoomen en is de tekst zelfs met een leesbril erg priegelig (ook in landscape view). Het zou fijn zijn als het beeld weer zodanig vergroot kan worden dat de kantlijnen en de persoonsgegevens (avatar, berichtenteller, likes etc.) wegvallen en/of voor een grotere letter gekozen kan worden.math schreef: ↑za 23 nov, 2019 22:41Ik ben hier gast, dus past het mij om complimenteus te zijn voor de gastheer.
Maar eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom ongeveer eenderde van mijn schermbreedte (Safari) in beslag genomen wordt door oninteressante en tamelijk statische biografische details van de berichtzenders.
Dat zegt hij bij mij ook. Maar als ik het probeer op dit bericht van jou dat ik nu quote dan kan ik wel melden, dus kennelijk werkt de Meld-knop wel, maar kan een bericht slechts eenmaal gemeld worden. Wat ik wel een beetje raar vind, maar is misschien ter bescherming van de moderators.
Dat was voorheen ook al zo. Kennelijk maakt het voor de moderatie niet uit of één persoon een bericht ongewenst/ongepast vindt, of heel veel mensen. Ik snap ook wel dat een moderator niet acht meldingen over hetzelfde bericht hoeft te hebben.PeterVanRijn schreef: ↑di 26 nov, 2019 19:47Dat zegt hij bij mij ook. Maar als ik het probeer op dit bericht van jou dat ik nu quote dan kan ik wel melden, dus kennelijk werkt de Meld-knop wel, maar kan een bericht slechts eenmaal gemeld worden.