Ik ben toe aan in een nieuwe buitensportbroek en dat bracht me aan het nadenken over nog wat grammen eraf schaven bij de komende vakantie. Tot op heden heb ik altijd meegenomen een afritsbare broek voor na het fietsen + voor in een stad/ museum. En beenstukken voor als het te koud was om in de koersbroek te fietsen. Ik speel nu met het idee om een lange afritsbare fietsbroek - zo iets aan te schaffen: https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/ ... -ruth.html - dan kan ik die over de koersbroek doen als het koud is en been stukken thuis laten. Dit idee maar dan zonder binnenbroek.
Ben benieuwd hoe jullie dat doen - doel is zo min mogelijk meenemen en dingen zoveel mogelijk dubbel gebruiken. Lange buitensportbroek op de fiets vind ik niet fijn ivm de te losse pijpen en het in de ketting komen ervan.
Ben benieuwd hoe jullie dat doen - doel is zo min mogelijk meenemen en dingen zoveel mogelijk dubbel gebruiken. Lange buitensportbroek op de fiets vind ik niet fijn ivm de te losse pijpen en het in de ketting komen ervan.