Bij voorkeur uit HamburgMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 20 nov, 2019 14:26
Als jouw CV-ketel kapot gaat, laat je toch ook een monteur komen?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bij voorkeur uit HamburgMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 20 nov, 2019 14:26
Precies. Reizen is te goedkoop. Een trein alleen lost dat niet op. Een trein erbij maakt het erger.bert sitters schreef: ↑wo 20 nov, 2019 17:18Bij voorkeur uit HamburgMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 20 nov, 2019 14:26Als jouw CV-ketel kapot gaat, laat je toch ook een monteur komen?
En liefst per elektrisch aangedreven vliegtuigbert sitters schreef: ↑wo 20 nov, 2019 17:18Bij voorkeur uit HamburgMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 20 nov, 2019 14:26
Die was er ook maar niet beschikbaar. Ik weet niet eens hoe dat bedrijf waar mijn neef werkt heet maar is wel gevestigd in Hilversum.
Raar wat je raar vind.
Ze zijn niet geland op Weeze. Daar ging dit draadje toch ook weer over.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 21 nov, 2019 10:13Vanuit de hoge stelling (omloop) van mijn molen in Kolham zie ik een T-kruispunt liggen. Daar zie ik zeer regelmatig auto's met RO op kentekenplaten voorbij rijden. Wat doen ze hier? Ze hebben wel allemaal dezelfde kleur en zelfde merk en model.
kloptbert sitters schreef: ↑do 21 nov, 2019 10:18Ze zijn niet geland op Weeze. Daar ging dit draadje toch ook weer over.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 21 nov, 2019 10:13Vanuit de hoge stelling (omloop) van mijn molen in Kolham zie ik een T-kruispunt liggen. Daar zie ik zeer regelmatig auto's met RO op kentekenplaten voorbij rijden. Wat doen ze hier? Ze hebben wel allemaal dezelfde kleur en zelfde merk en model.