Even tussen de bedrijven door en uit mijn hoofd: Timmelsjoch?
Het is een smalle weg met mooi uitzicht, dus dat zou kunnen.
/edit: ja het klopt
https://www.google.nl/maps/@46.8656615, ... 192!8i4096
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waarom denk je dat Martin? Of is het een wild guess?
Dat is 'm.
Eenvoudig: een ruige noordelijke omgeving dus zoeken op google Afbeeldingen, typ watervallen IJsland en ik vond zo een vergelijkbare foto. Dettifoss is de krachtigste waterval van Europa.... Maar of ik het goed heb weet ik niet. Nu dus niet, Gerrit vond Gullfoss.
Vanuit de piramide van Cheops, Caïro?gerritdevries schreef: ↑vr 08 nov, 2019 13:05Ik kan nu niet bij mijn cloud. Dus even een foto die ik niet zelf heb gemaakt. Waar vandaan is deze foto genomen?
x.jpg
Ik moet wel even achter mijn oor krabben.... of dit een eigen fietsgerelateerde foto of niet en zomaar uit internet geplukt?gerritdevries schreef: ↑vr 08 nov, 2019 13:33Helemaal goed. Vanaf de top dan. Genomen door een Duitse tiener die er even op klom.
Van internet, had ik erbij gezet. Ik kon niet tijdelijk bij mijn eigen foto's.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 08 nov, 2019 13:46Ik moet wel even achter mijn oor krabben.... of dit een eigen fietsgerelateerde foto of niet en zomaar uit internet geplukt?
De Oude Rijn is het helaas niet.gerritdevries schreef: ↑vr 08 nov, 2019 14:25De Oude Rijn?
Van internet, had ik erbij gezet. Ik kon niet tijdelijk bij mijn eigen foto's.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 08 nov, 2019 13:46Ik moet wel even achter mijn oor krabben.... of dit een eigen fietsgerelateerde foto of niet en zomaar uit internet geplukt?
Nee, maar ook niet koud.... het gaat om een bijzonder punt.