De hoek is volgens de folder 73 graden.Bert van Sprang schreef: ↑di 08 okt, 2019 13:3463 cm lijkt lang, maar alleen bij een "normale"zitbuishoek, als deze kleiner is, is 63 cm prima en is ook de stand van het zadel prima.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De hoek is volgens de folder 73 graden.Bert van Sprang schreef: ↑di 08 okt, 2019 13:3463 cm lijkt lang, maar alleen bij een "normale"zitbuishoek, als deze kleiner is, is 63 cm prima en is ook de stand van het zadel prima.
Yep, mijn cadans is nog steeds hetzelfde, ongeveer 70._Peter_ schreef: ↑di 08 okt, 2019 14:40Nog even afgezien van alle afstel mogelijkheden van de fiets, trap je nog net zo snel als vroeger, zonder ondersteuning? Het kan ook zijn dat je teveel kracht zet en te weinig gebruik maakt van de versnellingen. Het lijkt me vooral verstandig om soepel rond te draaien tussen de 80 en 90 omwentelingen per minuut. Dus niet als de meeste vrouwen in de zwaarste versnelling met zo min mogelijk omwentelingen.
In aanvulling op de andere reacties: de gedachte is dat ze de een sloping bovenbuis hebben toegepast. Vergelijk mijn T-400 met mijn Avaghon op onderstaande foto. De Avaghon is een klassieke maat 61 en de T-400 heeft een zitbuis van 52 cm lang. De zit is vrijwel identiek.
Ik heb deze fiets met een mooie korting kunnen kopen met als randvoorwaarde dat ik hem zou afnemen. De dealer heeft hier geen schuld in.
Zuur