Praag: https://goo.gl/maps/Kbg7KMfRTHkp1HPq7
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Daarmee maak je het natuurlijk een weggevertje, want deze foto zal wel google- en bingbaar zijn.
Dat is ook de reden dat ik er een foto van gemaakt heb. Ik las dat de brug is ingestort vanwege roest in de bewapening. Kennelijk hebben ze genegeerd dat een constructie die dichter bij de randen van het mogelijke komt meer inspectie en zonodig reparatie behoeft dan een constructie met meer reserves. Maar daar staat men niet alleen in in Praag.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 18 okt, 2019 22:54Nou zeg, dan zag die brug op de eerste foto al niet bepaald betrouwbaar uit. Zo'n dun wegdek met grote overspanning tussen de pijlers, wat een domme architect, dat ziet iedere kind zo.
Gegeelfietsiciteerd!
Je kopt hem in tovenaar. Jij bent. Op de streetviewfoto zie je dat ze het oude paadje naar het pontje er nog/al ligt.
De voetgangers- en fietsbrug bij de Boulevard Saucy in Liège?
Nee, niet in Luik, noch in BelgiëMartin E. van Doornik schreef: ↑za 19 okt, 2019 12:52De voetgangers- en fietsbrug bij de Boulevard Saucy in Liège?
Pech, lijkt anders wel erg op....De tovenaar schreef: ↑za 19 okt, 2019 12:54Nee, niet in Luik, noch in BelgiëMartin E. van Doornik schreef: ↑za 19 okt, 2019 12:52De voetgangers- en fietsbrug bij de Boulevard Saucy in Liège?
Staan er net als in Luik ook huizen en zijn er wegen?De tovenaar schreef: ↑za 19 okt, 2019 13:46Hint: de stad heeft wel wat overeenkomsten met Luik, is niet veel groter.
Gaat niet door, er wordt te slecht weer verwacht , een week uitgesteld en overnachting ook omgeboekt.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 19 okt, 2019 13:41Morgen ga ik een fietstocht maken met overnachting en zal méér Raad-plaatjes schieten!