renel.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 15 okt, 2019 23:41Wie komt als eerste op pagina 500 van Raad plaatje?
Gefeliciteerd dan maar.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:renel.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 15 okt, 2019 23:41Wie komt als eerste op pagina 500 van Raad plaatje?
Zonder jullie was het nooit gelukt.Leon schreef: ↑do 17 okt, 2019 14:54renel.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 15 okt, 2019 23:41Wie komt als eerste op pagina 500 van Raad plaatje?
Gefeliciteerd dan maar.
Kan Wijnand niet beter ons bedanken? Of.... Wijnand, zijn we nog een beetje on topic?
Ik kan voorlopig niet bij m'n pc komen, want m'n vrouw is afwezig en ik sta zonder sleutel buitengesloten voor m'n huis in de regen....
Tjemig, daar heb ik in 1982 nog over gefietst! Van Ontario naar Michigan. Maar toen was de andere brug ernaast nog niet. Helaas is het douanegebouw in de fraaie Art Deco-stijl uit 1938 aan de Amerikaanse kant nu gesloopt.... (volgens Streetview). Ik hoefde alleen maar mijn paspoort en visum te tonen en dan meteen doorgefietst, no problem! Enkel een vraag "Where are you going to?" Ik had die dag 167 km gefietst!
Oeps, dat laatste moet ik corrigeren. Op een deel van de streetviewfoto's is hij er wel en op een ander deel gaan mensen met een pontje en is de brug weg.