Dit is een optie;
Maar er moesten nog spatborden bij en dan gaat die Blackburn 1 a 2 stapjes omhoog (kun je zien op de strips) en dan zitten we net zo hoog als de Tubus nu...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit is een optie;
"Stalen derailleurfiets" komt me als enig zins denigrerend over, alsof als het aluminium was geweest of, nog erger als je verder leest, het carbon zou zijn geweest de prijs wél gerechtvaardigd zou zijn.Bert van Sprang schreef: ↑do 10 okt, 2019 21:22dat is toch een hoop geld voor een stalen derailleurfiets, of is het frame van carbon .
Tja, daar zie ik een hoop denkwerk van Gerrit Gaastra in zitten, als ik naar de details kijk, begrijp ik volledig waarom die fiets dát kost! Waar ik me over verbaas, is dat als ik naar de foto’s van de Travelmaster 2+ kijk, er niemand over de lassen aan dat frame valt, die zijn zó lelijk! En dat is toch geen budget fiets.bonkers schreef: ↑wo 16 okt, 2019 20:41"Stalen derailleurfiets" komt me als enig zins denigrerend over, alsof als het aluminium was geweest of, nog erger als je verder leest, het carbon zou zijn geweest de prijs wél gerechtvaardigd zou zijn.Bert van Sprang schreef: ↑do 10 okt, 2019 21:22dat is toch een hoop geld voor een stalen derailleurfiets, of is het frame van carbon .
Waar ik me dan toch véél meer over verbaas is dat een Idworx Grandone Travel 1.0 met een dood ordinair aluminium frame én derailleur over de toonbank mag gaan voor het lieve bedrag vanaf 4300 euro!!
Even sparen voor een setje Vaude tassen rondom, een Tubus Duo en een Topeak fuel tankJurr schreef: Nu nog de bagage erop Waar gaat de eerste trip heen?
Tsja, als je bij Santos geen zichtbare lassen wil, kun je een Travel Lite kopen, eventueel ook in +
Ben benieuwd, vies maken dat dingShadow schreef: ↑wo 16 okt, 2019 21:03
Even sparen voor een setje Vaude tassen rondom, een Tubus Duo en een Topeak fuel tank
Maar ik heb 2 jonge kinderen en het zullen vooral 1 á 2 daagse uitstapjes zijn voorlopig, we hebben niet veel oppas over helaas
Maar hij gaat ook veel woon-werk doen en ik denk eens wat tripjes naar familie maken, rondjes België etc.
RVS King Cages denk ik