Verschil in bagage. Camping Fort Spion.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tjeemig. En dan ook nog van die lekkere rubberen zweetpakken aan.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 11 okt, 2019 13:45Over verschil in bagage gesproken.... Wat te denken van deze drie jongens, afkomstig uit Amstelveen, op hele gewone fietsen, met een zware aanhangwagen, die je normaal gesproken achter een auto verwacht? De achterklep kon open en daarin zat een keukentje, waar ze onderweg bijv. thee konden zetten. Achter een schot zaten de kampeerspullen. Omdat de kar zo zwaar was, gingen de jongens bij toerbeurten op de trekkende fiets trappen. Een vader van een van die jongens had de kar gebouwd op bromfietswielen.
De foto heb ik genomen op de weg E45 van Göteborg naar Trollhättan (Zweden) in 1975.
Amstelveense jongens-1.jpg
Gear I zn. tuig, gareel; gereedschappen; toestel, inrichting; drijf-, raderwerk; overbrenging; versnelling; uitrusting, spullen; (verouderd) huishoudelijke artikelen; (sl.) snelle kledij;
Wat een verwarring....Carl schreef: ↑vr 11 okt, 2019 16:06Gear I zn. tuig, gareel; gereedschappen; toestel, inrichting; drijf-, raderwerk; overbrenging; versnelling; uitrusting, spullen; (verouderd) huishoudelijke artikelen; (sl.) snelle kledij;
Carl
Snapte je de grap wel bij de foto van het standbeeld met het sjaaltje?
Dat is niet aan mij.
Toch wel, Janenliseth. Als jij (niet Fedor) deze foto plaatst onder dit topic is het omdat jij (en niet Fedor) dit iets grappig vindt dat je onderweg tegenkwam. En dat is jouw goed recht hoor. Alleen zie ik het grappige niet, en zou ik graag meelachen met jou. Vandaar mijn vraag voor nadere uitleg. (en ik denk niet dat ik enkel voor mezelf spreek, ik denk dat er nog mensen niet kunnen volgen op dit forum, maar dat is enkel een vaag vermoeden).