door
Shrek » di 01 okt, 2019 16:57
fietsermetvragen schreef: ↑za 28 sep, 2019 15:21
Beste mensen,
Ik doe onderzoek naar telefoonhouders, ik zou niet weten aan wie ik dit zou moeten vragen dus hierbij
.
Voor welke soort fietser is een telefoonhouder het handigst?
Als je een telefoonhouder zou gebruiken (of gebruikt) aan wat zou die moeten voldoen volgens jou? Denk aan waterdichtheid, grip, compactheid, stijl, multifunctionaliteit (denk aan een telefoonhouder met een powerbank of zakje).
Wat vinden jullie van telefoonhouders met powerbanks?
Groetjes,
Fietser met Vragen
Het grootste probleem met telefoonhouders is natuurlijk dat ze lelijk en bulky zijn en geassocieerd worden met
Freds die de geneugten van een dedicated fiets GPS nog niet ontdekt hebben en/of te skeer zijn om er eentje aan te schaffen.
Om dat probleem te tackelen zul je werkelijk een verdomd fraaie houder moeten ontwerpen. Als ik verder zo wat eisen uit de mouw zou mogen schudden kom je op het volgende uit....
-De telefoon moet heel makkelijk de (de)monteren zijn en tegelijk nooit per ongeluk losschieten.
-Houder moet waterdicht zijn, maar niet te bulky en de telefoon moet goed te bedienen en af te lezen zijn.
-Het dingetje dat achterblijft op het stuur moet niet te bulky zijn en/of heel makkelijk te demonteren.
-'Out front' is esthetisch natuurlijk te prefereren, of anders recht boven de stuurpen.
Wat vinden jullie van telefoonhouders met powerbank?
Dat lijkt me een enorm bulky geheel worden.