door
123456 » wo 25 sep, 2019 16:45
Screenshots zijn gemaakt, politie ingelicht, verkoper reageert niet meer...
Het is 100% zeker dat het onze fiets is. Ik zie namelijk unieke modificaties die ik zelf heb aangebracht. Ze hebben er een ander zadel en trappers opgezet, en een ander wiel want daar zat het slot nog aan (heel verhaal, maar bottom line: foutje
). En dan een l%lverhaal op MP dat de versnellingen niet goed staan afgesteld (ja, als je een wiel met 9v- door een wiel met 7v-cassette vervangt...), en bewust een ander modelnaam opvoeren zodat-ie minder snel gevonden wordt (maar ik had gelukkig wel een voldoende brede zoekopdracht actief staan).
We zijn best wel opgefokt nu we 'live' zien wat er met de mooie fiets gebeurt, en dat we er niks aan kunnen doen zolang we niet weten waar deze zich precies bevindt. En morgen is-ie vast weg, want omloopsnelheid is belangrijk voor het dievengilde.
Het is erg opvallend dat de verkoper in kwestie al heel lang actief is en vooral fietsen en elektronica (telefoons, tablets enzo) verkoopt. Allemaal met rare recensies. Blijkbaar heeft MP geen algoritme om dit soort mensen eerder op te sporen.