Immigratie
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Er staats zelfs een ton voor een deur om te voorkomen dat je de weg op gaat.
Bestaat hiervan ook een hoogteprofiel? En voordat hier flauwe grappen over worden gemaakt: deze Muur van Weiteveen is dus serieus net zo steil als de Mortirolo! https://www.climbbybike.com/NL/climbmob ... ntainID=12De tovenaar schreef: ↑vr 20 sep, 2019 12:31Waar een klein land groot kan zijn: waarschuwingsbord voor een steile afdaling van 10m lang
IMG_8714.JPG
Lokatie: Weiteveen, ZO Drenthe, https://www.mapillary.com/map/im/55fjxbNnH3I99tG8v_rCig
Misschien kun je de aanschafkosten van veiliger, bredere banden verhalen op de NAM.
En: hoe voelde het om Area 51 te bestormen?Leon schreef: ↑zo 22 sep, 2019 20:23Mag een wandelfoto tussendoor?
Ik was netjes via het poortje (Welkom ... bla bla ... zonsopkomst en zonsondergang) het natuurgebied binnengelopen en kwam op het einde bij een omheining met een bord dat achterstevoren hing. Dan maak je tegenwoordig dus even een foto door je armen uit te strekken en een laaggemikt selfie te maken. Blijk ik me toch op gevaarlijk terrein te vinden?
Was dit het militair terrein naast 'onze' Harskamperdennen? Daar zag ik zulke borden ook denk ik.Leon schreef: ↑zo 22 sep, 2019 20:23Mag een wandelfoto tussendoor?
Ik was netjes via het poortje (Welkom ... bla bla ... zonsopkomst en zonsondergang) het natuurgebied binnengelopen en kwam op het einde bij een omheining met een bord dat achterstevoren hing. Dan maak je tegenwoordig dus even een foto door je armen uit te strekken en een laaggemikt selfie te maken. Blijk ik me toch op gevaarlijk terrein te vinden?
Ik ga toch de gemeente appen, ik krijg van Het Hogeland altijd antwoord.Leon schreef: ↑za 21 sep, 2019 19:28Ik bel, app of mail de gemeente niet meer voor dit soort zaken want ze laten het gewoon liggen. Maar dit is bijna zo ver dat je uit burgerplucht de politie kunt/moet/hoort te bellen om een gevaarlijke situatie te melden. Straks als het 's ochtends erg donker is en de spleten door de vorst wat breder geworden zijn is dit best link.
Nee het is een van de nieuwe natuurgebieden langs de grensmaas hier in de buurt, ontstaan door ontgrinding. Het gevaar bestond vooral uit hard langsrijdende dumptrucks, maar die zijn daar nu ongeveer een jaar weg.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 22 sep, 2019 23:55Was dit het militair terrein naast 'onze' Harskamperdennen? Daar zag ik zulke borden ook denk ik.
Ik ben vanmorgen met dezelfde fiets – een Focus Culebro met smalle racebanden – naar dezelfde plek geweest en met mijn smartphone een foto gemaakt. Daar stond mijn Focus gewoon rechtop met het voorwiel klem in de scheur staan. En daarna naar de gemeente geappt. Nu heb ik antwoord ontvangen: ze gaan er werk van maken!Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 22 sep, 2019 23:57Ik ga toch de gemeente appen, ik krijg van Het Hogeland altijd antwoord.Leon schreef: ↑za 21 sep, 2019 19:28Ik bel, app of mail de gemeente niet meer voor dit soort zaken want ze laten het gewoon liggen. Maar dit is bijna zo ver dat je uit burgerplucht de politie kunt/moet/hoort te bellen om een gevaarlijke situatie te melden. Straks als het 's ochtends erg donker is en de spleten door de vorst wat breder geworden zijn is dit best link.
Vanmorgen heeft de gemeente de "earthquake"-scheur gerepareerd. Een toonbeeld van adequate optreden!Martin E. van Doornik schreef: ↑di 24 sep, 2019 14:48Ik ben vanmorgen met dezelfde fiets – een Focus Culebro met smalle racebanden – naar dezelfde plek geweest en met mijn smartphone een foto gemaakt. Daar stond mijn Focus gewoon rechtop met het voorwiel klem in de scheur staan. En daarna naar de gemeente geappt. Nu heb ik antwoord ontvangen: ze gaan er werk van maken!Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 22 sep, 2019 23:57Ik ga toch de gemeente appen, ik krijg van Het Hogeland altijd antwoord.Leon schreef: ↑za 21 sep, 2019 19:28Ik bel, app of mail de gemeente niet meer voor dit soort zaken want ze laten het gewoon liggen. Maar dit is bijna zo ver dat je uit burgerplucht de politie kunt/moet/hoort te bellen om een gevaarlijke situatie te melden. Straks als het 's ochtends erg donker is en de spleten door de vorst wat breder geworden zijn is dit best link.