En speciaal voor Martin plaatsen jullie natuurlijk ook een groot scherm waarop hij dan live het weer gaat bijhouden toch?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik neem een waterdichte tent mee.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 02 sep, 2019 10:02
Kunnen onze kampeerders niet het schildersplastic, waarmee de kamers worden afgeschermd tijdens schilderkarweien en verkrijgbaar bij de bouwmarkten, over de tenten draperen? Weegt haast niks.
Graag!supermario schreef: ↑di 03 sep, 2019 08:33
Als het regent verandert de mtb route in een modder poel.
Bert Sitters heeft opgeroepen wie aan de afwas mee wil helpen. Ik heb me hiervoor aangemeld. Maar hoe kan ik zien van wie de borden, bekers en het verdere eetgerei zijn? Met stickers labelen?
Het gaat om de materialen die gebruikt worden bij het snijden, het koken en het opdienen.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 05 sep, 2019 18:42Bert Sitters heeft opgeroepen wie aan de afwas mee wil helpen. Ik heb me hiervoor aangemeld. Maar hoe kan ik zien van wie de borden, bekers en het verdere eetgerei zijn? Met stickers labelen?
Ha die Bert, we hebben aan je gedacht tijdens de pupquiz.Bert van Sprang schreef: ↑vr 06 sep, 2019 10:23Ik zie een paar felle buitjes, niets spannends. Iedereen veel plezier!
Beterschap!
Aan z'n fiets vooralbert sitters schreef: ↑zo 08 sep, 2019 20:44
Ha die Bert, we hebben aan je gedacht tijdens de pupquiz.