mooi!
Dit is mijn setup, ik experimenteer nog. Ik heb een kleine fiets (S) dus niet zoveel plek. Misschien moet ik toch voor een achterrekje gaan, ik heb nu een Lezyne 7liter zadeltas en die is best klein en zit dicht tegen mijn wiel. Ik kan er warme slaapzak en matje (in elkaar rollen is goede tip die ik kreeg) in kwijt. Of kleinere frissere zomerslaapzak en nog wat kleren.
Ik heb geen echte stuurtas, in het zakje van de tent zit mijn kookpot en voorlopig nog 'zware' tent zonder stokken en haringen. Op de tentzak zit nog een drybag met wat kleren en toiletspullen. Die zijn vastgemaakt met de gespen van de tentzak en fixplus riemen (gekocht bij Thomann). Het lijkt op foto nogal groot en dicht bij mijn wiel, maar dat valt mee. Mijn frametas is iets te groot, maar past gelukkig nog net. Ik was grotere fan van mijn gestolen blackburn frametas. Eronder is nog plek voor een reparatiesetje/extra band/.. dmv extra bidonhouder/riempjes. In mijn frametas zitten tentstokken, gasbidon, eten, haringen, gasvuurtje,..kabels. In toptasje zitten ID enz, gsm, repen en gel.
Ik heb dus te weinig plek voor water. Ofwel moet ik dat op lichaam of in de frametas dragen. Ofwel maak ik nog bidons vast aan de vork. Een drinkbus/snacktasje aan het stuur is ook nog een optie.
Als we met twee fietsen draagt iemand de matras en iemand de tent aan het stuur. De rest zal ongeveer hetzelfde blijven. Misschien een frametas minder.