Op het vermogen dat nodig is om zo'n motor op snelheid te brengen en houden maaktvdat getrappel met de voeten echt niks uit.

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit is absoluut een motor. Het is leuk dat ie een beetje kan meetrappen maar meer dan 95% van het vermogen komt toch echt van de motor. Vermogen van de motor is namelijk 5 KW met pieken van 16 KW.Heppie schreef: ↑za 24 aug, 2019 17:43Ja een motor,maar dit is geen motor maar een fiets.
https://www.erockit.de/en/home-2/
Op een snelweg moet je minimaal 70 km/h kunnen en dat kan ie, topspeed is 88 km/h. Maar of het slim is/veilig is, ik zou het wat spannend vinden.
Tuurlijk en de aarde is plat
Ik ook. Met die snelheid krijg je tamelijk snel een grote truck in je nek hijgen want die rijden een paar km/u sneller en willen dat dus ook per se doen. Invoegen in de bekende muur van vrachtauto's wordt dan ook erg spannend.Hans Keesom schreef: ↑za 24 aug, 2019 18:17.. topspeed is 88 km/h. Maar of het slim is/veilig is, ik zou het wat spannend vinden.
Prima, ik hou 'm niet tegen.
Als je voor je lol rijdt snap ik dat, maar om met een motor van a naar b te gaan zonder snelweg wordt in sommige gebieden wel erg onpraktisch. Bovendien wordt het er dan niet veiliger op als je allerlei niet-snelwegen moet rijden om op de bestemming te komen. Snelwegen zijn per persoonkilometer verreweg het veiligste.
Dat hangt maar af van de definitie die je hanteert.
En vanaf dan wordt het een fiets- en motorwinkel en is het geen zuivere fietswinkel meer.
Soms ontkom je er niet aan,dit jaar op de motor naar Griekenland geweest dan moet je wel.Leon schreef: ↑za 24 aug, 2019 22:36Als je voor je lol rijdt snap ik dat, maar om met een motor van a naar b te gaan zonder snelweg wordt in sommige gebieden wel erg onpraktisch. Bovendien wordt het er dan niet veiliger op als je allerlei niet-snelwegen moet rijden om op de bestemming te komen. Snelwegen zijn per persoonkilometer verreweg het veiligste.
Was jij het niet die zonder verdere onderbouwing hardnekkig vol hield dat het een fiets was?
De 'gewone fietser' bestaat niet. Dat simplistisch zwart-wit denken waarin men de visie van één persoon gebruikt als bewijs dat dat de visie is van een zelf bedachte maar in werkelijkheid niet samenhangende groep, ik ben er allergisch voor.