door
fud0 » ma 26 aug, 2019 15:55
Petra137 schreef: ↑za 24 aug, 2019 12:15
Hallo fud-0,
Verpest ik het nou voor je als ik zeg dat ze er in Turkije mee gestopt zijn?
En er in hun laatste filmpje een mooie draai aan geven dat ze er toch echt heel van van geleerd hebben en op hun eigen wijze toch hun doel gehaald hebben...
Groet, Petra.
Ha Petra, nee hoor, ik las wel ergens een titel van een vlog, fiets gestolen? dus toen dacht ik al, aj en hoe ging het toen verder? en ook sowieso de fietsen, zouden die zo'n afstand wel halen, ik had niet echt het idee dat ze super gecheckt waren iig voor vertrek en ik heb wel vlogs gezien van mensen die naar China fietsen en dacht toen wel, oeps, gaan ze dan die paar moeilijk landen waar ze door heen moeten wel redden met èn die fietsen, en het materiaal en de (bijna geen) ervaring en soms is geen ervaring niet erg en juist leuk, maar het kan ook gevaarlijk zijn op sommige plekken of situaties. Maar ik vond hun 'onbevangenheid' wel leuk en ik dacht, ok nu lach je nog vriezend in tent ijskoud, maar als je het (wereld-)fietsen echt leuk gaat vinden, zorg je er in de toekomst wel voor dat je het ondanks evt. kou wel aangenamer maakt dan nu, juist door deze ervaringen van nu, maar ik vond het zo leuk om te zien, hoe ze overal om lachen en wel zien, dus ik ga alle vlogs die ze hebben gemaakt nog wel even kijken, om idd. dan te zien hoe ze op hun wijze toch hun doel hebben behaald en wellicht voor herhaling vatbaar in de toekomst maar dan anders