Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dag Bert,Bert van Sprang schreef: ↑di 13 aug, 2019 06:29Ik ben er nog steeds zeer tevreden mee. Inmiddels ook geschikt voor iets dikkere banden en riem. Bij aankoop nieuwe fiets zou ik deze zo weer kopen.
Ik ben intussen uitgebreid gaan testrijden met verschillende modellen, de Jan Janssen Rohnin, Santos en Idworx. Op zich rijden die fietsen prima, ik vraag me wel een beetje af of de Rohnin dé fiets is voor zware bepakking, ook kan je er niet echt brede banden opleggen (toch niet in vergelijking met de Idworx en de Santos). Ik zou ook een fiets willen die het een beetje uithoudt op een stuk offroad. En zware bepakking kan hebben.Shadow schreef: ↑di 13 aug, 2019 19:53Ga eens langs bij Santos of Jan Jansen? Kun je proef rijden op wat modellen en heb je een idee wat je wil en of dat handig is. Nogmaals, als je met veel bepakking en/of boodschappen op pad moet (meer als 20kg) dan zou ik wel naar een dedicated vakantietractor kijken allá Santos of Idworx.
Je moet letten op alle zaken waarop je moet letten bij het kopen van een willekeurige eenvoudige fiets plus op de best high tech zaken van een fiets in het duurdere segment.Gazelle33 schreef: ↑do 15 aug, 2019 16:01Idworx was een ontdekking, had 'k nog niet mee gereden. Alleen het prijskaartje... Ik zie soms Idworxen online 2dehands passeren (met nog steeds een stevig prijskaartje) is het een aanrader om zo'n fiets wel/ niet 2dehands te kopen, en waar moet je op letten? Ik neem aan dat- ook al zijn die fietsen gebouwd op duurzaamheid- een aantal onderdelen toch afzien.
Dankjewel voor de suggestie, Avaghon was 'k al es tegen gekomen online. Werken die trouwens ook met lokale dealers?
Acht en een half om preciezer te zijn.
Of een Koga worldtraveller proberen met 27,5" wielen. Velotraum Finder, ook 27,5" pracht van een fiets. Beide uitvoerbaar met derailleur. Dat drukt de prijs ook flink. Of moet het per se een riem hebben.
Niet zo lang, zoek eerder een framemaat 50 - afhankelijk van merk & model want dat lijkt wel wat te verschillen.