Avaghon is binnen de vereniging een van de polulairste merken waarmee men met een boel bepakking van Lutjebroek via Tibet naar Tokio en vervolgens naar Zuid-Chili fietst. Wel een stukje met de boot dan ...
Nadeel is dat een Avaghon die "maar twee keer" voor een reis is gebruikt soms wel goed gebruikt is....
Dei tesoro heeft een vaste drager en het ding lijkt me erg klein. Met wat pech passen de bekende fietstassen daar niet eens op. Dan zit je vast aan die drager. Ik vind het geen slim idee om een fiets zo te maken.
En natuurlijk wil een winkel je een net iets duurdere fiets verkopen dan je van plan was.
Je moet in welke winkel dan ook over welk artikel dan ook stevig in je schoenen staan om de goedkoopste in de range te kopen. Ik heb al menig chagrijnig wordende verkoper meegemaakt. Toch vind ik het globale principe dat het bijna goedkoopste model van een duur merk vaak heel aantrekkelijk is nog altijd sterk. Die modellen zijn zo goedkoop om je aan te lokken, maar men lijdt er weinig verlies op omdat de meeste mensen toch een duurdere versie kopen.