Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:dit kan alleen maar een suc6 worden lees ik alEpicurean schreef: ↑vr 14 jun, 2019 15:38Ik heb de documentatie van de Gates erbij gepakt en daar wordt een Thun zumba gbl 550 geadviseerd.
Niet te krijgen in Nederland.
Maar de aslengte van die trapas is 120mm. Deze maat besteld bij/in overleg met de plaatselijke fietsemaker.
Komt morgen binnen.
Ben benieuwd.
Zeker!willem.m schreef: Je kunt het beste even een nieuw topic starten met een informatieve titel (dwz met daarin jouw vraag.) Je vergroot de kans op reacties van deskundigen en het is ook voor toekomstige mensen met dezelfde vraag handiger te achterhalen.
Leon schreef: ↑di 07 mei, 2019 20:13Aanwinst ... een Quecha Quickhiker Ultralight 2 persoons.
De tent weegt 1900 gram compleet, met zak, maar zonder de overbodige transporttas.
Verslagje: Hij blijkt in de praktijk ook waterdicht, niet aleen in de tuin.
Verslagje: Het is een gasbrander. Snel opgezet en snel aan. Regelt prima. Kan zachtjes.
Het tankje werd juist kouder. De warmte-overdracht van de vlam naar het tankje is dus lager dan de benodigde verdampingswarmte van het vloeibare gas in de tank.Fietsertje71 schreef: ↑do 20 jun, 2019 18:54Leon, hoe zit t met de warmte overdracht naar het gastankje toe met dit brandertje? Wordt t tankje erg heet? Ik denk alleen voor 1pers. kookkunsten die niet te lang duren, of zie ik dat verkeerd?
Is dat geen probleem dat bijna enkel ontstaat bij het gebruik van een windscherm? Dat zijn immers de enige situaties waar ik al van heb gehoord waarin oververhitting van een gastankje een potentieel probleem is.Fietsertje71 schreef: ↑do 20 jun, 2019 18:54Leon, hoe zit t met de warmte overdracht naar het gastankje toe met dit brandertje? Wordt t tankje erg heet? Ik denk alleen voor 1pers. kookkunsten die niet te lang duren, of zie ik dat verkeerd?
Daar zeg je wat. Ik had nog geen windscherm. Nog vergeten. Volgende keer nog eens op letten als ik er een mee heb.Revanho schreef: ↑do 20 jun, 2019 19:57Is dat geen probleem dat bijna enkel ontstaat bij het gebruik van een windscherm? Dat zijn immers de enige situaties waar ik al van heb gehoord waarin oververhitting van een gastankje een potentieel probleem is.Fietsertje71 schreef: ↑do 20 jun, 2019 18:54Leon, hoe zit t met de warmte overdracht naar het gastankje toe met dit brandertje? Wordt t tankje erg heet? Ik denk alleen voor 1pers. kookkunsten die niet te lang duren, of zie ik dat verkeerd?
Ik heb al jaren dezelfde. Heel aangenaam ding en heel betaalbaar.willem.m schreef: ↑do 20 jun, 2019 22:38Deze week gekocht: een Kovea Spider gasbrander.
Ik wilde in verband met stabiliteit bewust een brander die niet bovenop de cartridge zit. Deze Spider is ondanks de slang compact en weegt slechts 171 gram. Hij is geschikt voor inverter cartridge position, waardoor het gas vloeibaar wordt en je makkelijker restjes uit het blikje krijgt en bij heel koud weer makkelijker kunt branden*.
Die 1,5 kg kan alleen als dat plankje negatief 600 g weegt....
Een week geleden plaatste ik bovenstaande bericht, het is nu eindelijk gelukt, ik had echter niet helemaal (helemaal niet) de goede spulletjes in huis, na ruggespraak met Marco van Bike4travel, bij hem de goede spulletjes gekocht en toen was het eigenlijk snel klaar......Rijd super....