Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee die werken prima, heb van de week nog op een Güdereit gefietst, aanwinst van een oud collega, met een Rohloff naaf, rijd geweldig! Wat is nu je punt?Travelmaster schreef: ↑wo 12 jun, 2019 16:37Ja, zonde van die Rohloffnaven hè. Werkt ook voor geen meter
Welk spiegeltje is dit? Ik ben al een tijdje opzoek naar een dergelijk spiegeltje.
Ik zie meer voordelen, maar die discussie is niet boor hier inderdaad. Ik pleitte overigens al eerder voor 2x10 aandrijving op reisfietsen, dus 2x11 is denk ik een prima keuze!
Dit is de Mirage de Luxe en kost 17 euro en een beetje, gekocht bij Bike4Travel en ik moet zeggen dat het supersnel wend om met een spiegeltje te fietsen.hllndsnw schreef: ↑wo 12 jun, 2019 23:03Welk spiegeltje is dit? Ik ben al een tijdje opzoek naar een dergelijk spiegeltje.Wouter Duijndam schreef: ↑di 11 jun, 2019 20:49https://live.staticflickr.com/65535/480 ... b5d6_b.jpg
Ps. Misschien niet heel netjes mijn eerste bericht zo hier te plaatsen, maar ik lees al een hele tijd mee op diverse topics en heb veel informatie en kennis dankzij jullie opgedaan. Dank daarvoor. Mogelijk in de toekomst nog wel wat bijdrage van mijn kant.
Bedankt, ik heb hem zojuist besteld! Ik had al eerder een ervaring met spiegeltje, maar deze moest ik elke paar kilometer opnieuw stellen. Toen een tijd zonder spiegel gereden, maar begon hem toch te missen... Ben benieuwd hoe deze bevalt.Wouter Duijndam schreef: ↑do 13 jun, 2019 09:09Dit is de Mirage de Luxe en kost 17 euro en een beetje, gekocht bij Bike4Travel en ik moet zeggen dat het supersnel wend om met een spiegeltje te fietsen.
Die is nog breekbaarder dan die van B&M juist doordat ze een harde plastic gebruiken, daarnaast 2 keer zo duur als die Zefal destijds, het nieuwe model schijnt zelf onbreekbaar te zijn, of het ook goed past met die ergonbars is vraag 2Bridgestone SM schreef: ↑do 13 jun, 2019 18:01Qua spiegels is er ook nog de Mirrycle.
Ik ken in het dagelijks gebruik alleen die die op de remhandel van een "race-stuur" gaat.
Er is evenwel ook een MTB-variant die in het eind van een (± recht) stuur gaat.
De spiegeltjes zijn breekbaar, maar niet overdreven, en spare-parts zijn nog steeds beschikbaar.
Ben je eenmaal gewend aan een spiegeltje dan is dat verslavend
Groeten BSM
Zoals gezegd: Ik heb geen ervaring met de MTB variant. De constructie op de remhandels heb ik al een "eeuwigheid" en qua breekbaarheid heb ik geen klagen. Door de jaren heen sneuvelde een paar keer het spiegeltje en eenmaal het deel op de remhandel ... maar dat is na meer dan 20 jaar en twee spiegeltjes op twee fietsen en een paar maal een ongeluk geen hoge score._Peter_ schreef: ↑do 13 jun, 2019 18:24Die is nog breekbaarder dan die van B&M juist doordat ze een harde plastic gebruiken, daarnaast 2 keer zo duur als die Zefal destijds, het nieuwe model schijnt zelf onbreekbaar te zijn, ....Bridgestone SM schreef: ↑do 13 jun, 2019 18:01Qua spiegels is er ook nog de Mirrycle.
Ik ken in het dagelijks gebruik alleen die die op de remhandel van een "race-stuur" gaat.
Er is evenwel ook een MTB-variant die in het eind van een (± recht) stuur gaat.
De spiegeltjes zijn breekbaar, maar niet overdreven, en spare-parts zijn nog steeds beschikbaar.