De uiterst zuidwestelijke kust van Portugal?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De uiterst zuidwestelijke kust van Portugal?
Kleine foto uploaden. 600 px als ik de handleiding lees viewtopic.php?f=6&t=30412nicolevelo schreef: ↑vr 31 mei, 2019 10:13@gerritdevries: Technisch vraagje: hoe doe je dat om een foto in te voegen die niet kan worden opengeklikt?
Ja, heel goed Martin. Maar het mag wel ietsjes preciezer, toch?
Maar ik ken Portugal niet behalve de noordelijke Costa Verde, waar ik in 1990 met m'n gezin heb gekampeerd.gerritdevries schreef: ↑vr 31 mei, 2019 22:11Ja, heel goed Martin. Maar het mag wel ietsjes preciezer, toch?
Ben je de „roze" foto niet vergeten?gerritdevries schreef: ↑za 01 jun, 2019 19:47Het is het schitterende, en druk bezochte kustrondje bij Aljezur. Aan te bevelen.
Wellicht dat dit plaatje beter te duiden is.
20190530_102358.jpg
De 'roze' foto is illegaal, ik denk dat hij daarom genegeerd wordt.
Precies!PeterVanRijn schreef: ↑zo 02 jun, 2019 09:55De 'roze' foto is illegaal, ik denk dat hij daarom genegeerd wordt.
André moet eerst een foto raden voor hij er zelf een mag plaatsen, dat is nou eenmaal de spelregel van dit topic.
Ik was vanmiddag op mijn molen. Heerlijk verkoelende wind op de stelling van 12 meter hoog! Met slechts twee halve zeilen voorgelegd draaide hij al meer dan 50 wieken per minuut. Een halo rond de zon gezien.
Genieten dus!Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 02 jun, 2019 19:25Ik was vanmiddag op mijn molen. Heerlijk verkoelende wind op de stelling van 12 meter hoog! Met slechts twee halve zeilen voorgelegd draaide hij al meer dan 50 wieken per minuut. Een halo rond de zon gezien.
Sculptuur Moenen door Piet Killaars op de trappen tussen de Stikke Hezelstraat en het Sint Stevenskerkhof in Nijmegen.