Je hebt ook nog de Kopenhagen Index: https://copenhagenizeindex.eu/index.html
Kwam ik toevallig tegen, het bedrijf dat er achter zit is in elk geval geen verhuizer.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit stedenbouwkundig bureau heet niet toevallig Copenhagenize.DaVinci schreef: ↑za 25 mei, 2019 16:11Je hebt ook nog de Kopenhagen Index: https://copenhagenizeindex.eu/index.html
Kwam ik toevallig tegen, het bedrijf dat er achter zit is in elk geval geen verhuizer.
Ooit de grote leider Kim Jong-un daar op de fiets gezien?
Hij schijnt er elke wedstrijd te winnen. Ongelooflijk toch?bert sitters schreef: ↑zo 26 mei, 2019 17:42Ooit de grote leider Kim Jong-un daar op de fiets gezien?
Tip: kandideer jouw dorp als beste " Beste fietsdorp ter wereld"._Peter_ schreef: ↑di 28 mei, 2019 20:20Ik lees net dat Oss per inwoner 2.97 meter fietspad heeft en daarmee op plaats 1 staat, mijn dorp staat op 2 met 2.89 meter en van noord naar zuid is het hier zelfs mogelijk zonder stoplichten te fietsen (door het centrum, en niet er om heen). Dat is veel steden of dorpen niet gegeven.
Jaloers Bert?bert sitters schreef: ↑di 28 mei, 2019 21:15Tip: kandideer jouw dorp als beste " Beste fietsdorp ter wereld"._Peter_ schreef: ↑di 28 mei, 2019 20:20Ik lees net dat Oss per inwoner 2.97 meter fietspad heeft en daarmee op plaats 1 staat, mijn dorp staat op 2 met 2.89 meter en van noord naar zuid is het hier zelfs mogelijk zonder stoplichten te fietsen (door het centrum, en niet er om heen). Dat is veel steden of dorpen niet gegeven.
Totaal niet. Ik geef je alleen maar een tip._Peter_ schreef: ↑di 28 mei, 2019 22:23Jaloers Bert?bert sitters schreef: ↑di 28 mei, 2019 21:15Tip: kandideer jouw dorp als beste " Beste fietsdorp ter wereld"._Peter_ schreef: ↑di 28 mei, 2019 20:20Ik lees net dat Oss per inwoner 2.97 meter fietspad heeft en daarmee op plaats 1 staat, mijn dorp staat op 2 met 2.89 meter en van noord naar zuid is het hier zelfs mogelijk zonder stoplichten te fietsen (door het centrum, en niet er om heen). Dat is veel steden of dorpen niet gegeven.
Austerlitz. Geen verkeerslicht, geen rotonde, niks te bekennen. Dat wordt nog wat met het verkeersexamen van m'n zoontje_Peter_ schreef: ↑di 28 mei, 2019 20:20Ik lees net dat Oss per inwoner 2.97 meter fietspad heeft en daarmee op plaats 1 staat, mijn dorp staat op 2 met 2.89 meter en van noord naar zuid is het hier zelfs mogelijk zonder stoplichten te fietsen (door het centrum, en niet er om heen). Dat is veel steden of dorpen niet gegeven.