Ik snap deze zin niet.Bridgestone SM schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:26Een spuitflesje maakt het doseren makkelijker als de methode via de kraan.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik snap deze zin niet.Bridgestone SM schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:26Een spuitflesje maakt het doseren makkelijker als de methode via de kraan.
Zoals "Travelmaster" zegt: je hoeft de "lont", het kousje onderaan rond de sproeier-kop, slechts bescheiden de doordrenken. Het "bakje" onder de lont hoeft niet tot de rand vol te staan.Leon schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:28Ik snap deze zin niet.Bridgestone SM schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:26Een spuitflesje maakt het doseren makkelijker als de methode via de kraan.
Ik ken dat verhaal: " Doe mij maar gas, zo makkelijk en eenvoudig ! "nicolevelo schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:43Wanneer ik dat allemaal lees ben ik maar al te blij dat ik genoegen neem met een brandertje op gas. Zo eenvoudig!
Ik laat een beetje in het cupje lopen, en kantel het brandertje dan even. Gaat prima. Ook daar krijg je handigheid in . Voor thuis investeer ik in een goede afzuigkap en neem de resterende lucht van een uitstekend gebakken mootje zalm voor lief.Bridgestone SM schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:37Zoals "Travelmaster" zegt: je hoeft de "lont", het kousje onderaan rond de sproeier-kop, slechts bescheiden de doordrenken. Het "bakje" onder de lont hoeft niet tot de rand vol te staan.Leon schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:28Ik snap deze zin niet.Bridgestone SM schreef: ↑di 21 mei, 2019 09:26Een spuitflesje maakt het doseren makkelijker als de methode via de kraan.
Als je de via de kraan brandstof laat uitstromen dan is dat niet echt makkelijk doseren (zeker niet in het avondschemer). Met een klein spuitflesje heb je heel snel de routine, de handigheid. om precies genoeg voorverwarm-spiritus in het bakje/tegen het kousje aan te "spritsen". Althans, dat is mijn ervaring.
Spiritus brandt zonder walm en bijna geurloos, een grote winst als je de brander in de tent aanmaakt.
Groeten BSM