Door al die "mots Francaises et difficiles" (mon dieu, pourquoi?) ben ik dikwijls net zo confusé dan jij. Maar ik kan wel verklappen dat "enigma" raadsel betekent.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Door al die "mots Francaises et difficiles" (mon dieu, pourquoi?) ben ik dikwijls net zo confusé dan jij. Maar ik kan wel verklappen dat "enigma" raadsel betekent.
Zo leren we elke dag wat bij. Dank, Willem!willem.m schreef: ↑zo 19 mei, 2019 09:08Door al die "mots Francaises et difficiles" (mon dieu, pourquoi?) ben ik dikwijls net zo confusé dan jij. Maar ik kan wel verklappen dat "enigma" raadsel betekent.
Ik zie veel gele nummerplaten, maar dat had Frankrijk vroeger ook (voor wit en achter geel). Vooral de 80-sticker op de witte auto rechts is ook Frans. Ik denk dat dit station ergens in Noord-Frankrijk staat.
O ja, bijna vergeten:
Bridgestone SM schreef: ↑zo 19 mei, 2019 10:17
Het bouwwerk draagt opschriften die doel en locatie verraden, de nummerplaten waren minder een aanwijzing.
https://maps.app.goo.gl/mNvrcAEUCMoNTjjXA
Ik wil dit wel goed rekenen, ook al introduceer je een nieuwe veeltaligheids-hobbel, en mogelijk een internationaal conflict.
Goed begrepen, dat stond met grote choclade letters tussen de regels* ... maar het zou mooi zijn als nog even iemand vindt wat er fout is op de NL-Wikipedia-pagina.
Wat mij betreft wel. Opsporen van onjuistheden op Wikipagina's valt buiten de scope van dit spel.
Ha ha, dat had ik ook. Om die reden ben ik dit voorjaar veel gaan fietsen en wandelen en maak ik onderweg raadplaatjefoto's. Voor de gemiddelde snelheid is dat niet goed...
Ik zie achter de kleine linker vuurtoren (of lichtbaken) een soort van een (schier)eiland liggen, beetje heuvelachtig. Of zijn het hoge golven? Bretagne of Deense of Zweedse kust? Ik kan wel zien dat de foto op 19 mei 2019 is genomen. Dus de weerkaarten met storm van die datum opzoeken?
Zuidelijker:)
Dat is de datum van het screenshot wat ik van de foto maakte. Vandaag overigensMartin E. van Doornik schreef: ↑zo 19 mei, 2019 19:55Ik kan wel zien dat de foto op 19 mei 2019 is genomen.
Wat is een screenshot? Graag Nederlands. Zie ik dat Duncan in Tel Aviv na zijn overwinning stond te "shaken" in plaats van te "trillen"....Jurr schreef: ↑zo 19 mei, 2019 19:58Zuidelijker:)
Dat is de datum van het screenshot wat ik van de foto maakte. Vandaag overigensMartin E. van Doornik schreef: ↑zo 19 mei, 2019 19:55Ik kan wel zien dat de foto op 19 mei 2019 is genomen.
Een afbeelding van het scherm van je computer, telefoon of iers dergelijks. Bijvoorbeeld met de toets PrintScreen op je toetsenbord, en vervolgens in het programma 'Paint' te plakken.
Een soort foto van jouw scherm. Je zet dus de foto op je scherm, en daar maak je dan een soort foto van mbv de computer.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 19 mei, 2019 20:02Wat is een screenshot? Graag Nederlands. Zie ik dat Duncan in Tel Aviv na zijn overwinning stond te "shaken" in plaats van te "trillen"....