Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Onder meer die 2 in de buurt van Leiden en 1 nabij Gorinchem.patrick_ijsselstein schreef: ↑ma 13 mei, 2019 14:13Puur nieuwsgierigheid maar welke pkk heb je het over?
Ja hoor, dat weet ik uit ervaring. Nog nooit in de problemen gekomenBridgestone SM schreef: ↑ma 13 mei, 2019 13:38't Is een beetje de vraag of het veilig is om van Nijmegen naar de Randstad te fietsen.
Natuurlijk is dat niet veilig .... maar vaak gaat het goed.
Groeten BSM
Ok. Ik wist niet dat dat zó vanzelfsprekend zou zijn. Het zal voor mij de 1e keer zijn. Tot dusverre bivakkeerde ik altijd op reguliere campings (natuurkampeerterreinen). Dan wordt het maar een combinatie van: paalkampeerterrein op doorreis, meerdaags verblijf op de laatsten.Bert van Sprang schreef: ↑ma 13 mei, 2019 13:32Nee, natuurlijk niet. Beetje vragen naar de bekende weg.
Ok. Ik weet genoegBert van Sprang schreef: ↑ma 13 mei, 2019 14:39Paalkamperen is toch een beetje als wildkamperen. Daarbij zou ik nooit mijn spullen laten staan om bv een museum te bezoeken. Zoals hierboven aangehaald, zal het vaak goed gaan, maar als het misgaat ben je wel de sigaar.
Dat zou kunnen, maar ik ga het risico toch maar niet aan. Ik kampeer (al) sinds 2006 jaarlijks op terreinen van de Groene Koepel. De meeste zijn continue bemand. Nooit bestolen (afkloppen natuurlijk).Bridgestone SM schreef: ↑ma 13 mei, 2019 15:56Milko,
Volgens mij zijn NTKC-kampeerterreinen ook lang niet altijd "bewaakt".
Het terrein "bij ons om de hoek" is bij tijd en wijle tamelijk verlaten ... als je daar je spullen achterlaat dan is er ook geen zekerheid of je alles weer netjes terugvindt. Zoiets geldt ook voor het gewone wildkamperen waar dan ook, en dan blijkt toch heel erg vaak alles gewoon met rust gelaten ... misschien wel vaker als op een camping.
Groeten BSM
Heb je een mooie tent? Dan is Gorinchem wel veilig denk ikmilko schreef: ↑ma 13 mei, 2019 14:17Onder meer die 2 in de buurt van Leiden en 1 nabij Gorinchem.patrick_ijsselstein schreef: ↑ma 13 mei, 2019 14:13Puur nieuwsgierigheid maar welke pkk heb je het over?
Onzin, er komen wel degelijk passanten. Wandelaars en bij mooi weer wordt er veel gezwommen. En men kan wel degelijk vanaf het pad zien of er iemand staat. Ik zou mijn spullen nooit onbeheerd achterlaten bij wildkamperen of paalkamperen.
Wat jammer!De tovenaar schreef: ↑ma 13 mei, 2019 15:03Die van Austerlitz en Lage Vuursche worden eind dit jaar opgeheven vanwege overlast.
Waar heb je dit gelezen, van wie heb je dit gehoord? Benieuwd naar je bron. Jammer dat deze terreintjes ophouden. Wellicht elders een paal plaatsen, zou ik zeggen. Eentje die niet direct 'bekend' is, behalve bij de reguliere gebruikers. Ik gebruik de terreintjes alleen als ik einde middag uit Amsterdam wil vertrekken en alvast een paar km de stad uit ben.De tovenaar schreef: ↑ma 13 mei, 2019 15:03
Die van Austerlitz en Lage Vuursche worden eind dit jaar opgeheven vanwege overlast.
Stond onlangs in het ADaandegracht schreef: ↑ma 13 mei, 2019 20:03Waar heb je dit gelezen, van wie heb je dit gehoord? Benieuwd naar je bron. Jammer dat deze terreintjes ophouden. Wellicht elders een paal plaatsen, zou ik zeggen. Eentje die niet direct 'bekend' is, behalve bij de reguliere gebruikers. Ik gebruik de terreintjes alleen als ik einde middag uit Amsterdam wil vertrekken en alvast een paar km de stad uit ben.De tovenaar schreef: ↑ma 13 mei, 2019 15:03
Die van Austerlitz en Lage Vuursche worden eind dit jaar opgeheven vanwege overlast.
Verbod
Als dat nog kan, tenminste. Staatsbosbeheer wil deze plaatsen sluiten. Rein Zwaan, bij Staatsbosbeheer coördinator van de boswachters, zegt dat de twee paalkampeerplekken in Austerlitz en Lage Vuursche worden opgeheven. Het is er druk en te massaal. Vanaf 1 januari mag het niet meer.