Of van die stomme hondjes met ja-knikkende kop of een wc-rol verstopt in een hoedje op de hoedenplank....
Het visje verwijst naar bestuurders met een kerkelijke achtergrond. Wel respect.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Of van die stomme hondjes met ja-knikkende kop of een wc-rol verstopt in een hoedje op de hoedenplank....
Handig die ellende aan een spiegel...
En dit dan? Afgelopen nazomer 2018 op de Harskamperdennen gefotografeerd....
Mijn wederhelft krijgt van mij altijd bloemen, bloemen die ik dan op/aan de voorbagagedrager bind ... bloemen die ik vind op de (afval)hoek van de begraafplaats .... een typisch voorbeeld van recycling.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 06 mei, 2019 12:48En dit dan? Afgelopen nazomer 2018 op de Harskamperdennen gefotografeerd....
(niet mijn fiets)
[Cactus in een potje in een bidonhouder]
Die visjes gaan meestal nogal met de stroom mee, terwijl een gezonde vis tegen de stroom in zwemt.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 06 mei, 2019 11:54Het visje verwijst naar bestuurders met een kerkelijke achtergrond.
Vandaar dat je bij RaadPlaatje de eenrichtingsverkeerssituatie niet herkendeBridgestone SM schreef: ↑ma 06 mei, 2019 13:33Die visjes gaan meestal nogal met de stroom mee, terwijl een gezonde vis tegen de stroom in zwemt.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 06 mei, 2019 11:54Het visje verwijst naar bestuurders met een kerkelijke achtergrond.
Groeten BSM
En hoe verklaar je die "piratenvlag" op de fietsbel?Bridgestone SM schreef: ↑ma 06 mei, 2019 13:24[Cactus in een potje in een bidonhouder]
Mijn wederhelft krijgt van mij altijd bloemen, bloemen die ik dan op/aan de voorbagagedrager bind ... bloemen die ik vind op de (afval)hoek van de begraafplaats .... een typisch voorbeeld van recycling.
Groeten BSM
Die verklaar ik niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 06 mei, 2019 15:37En hoe verklaar je die "piratenvlag" op de fietsbel?Bridgestone SM schreef: ↑ma 06 mei, 2019 13:24[Cactus in een potje in een bidonhouder]
Mijn wederhelft krijgt van mij altijd bloemen, bloemen die ik dan op/aan de voorbagagedrager bind ... bloemen die ik vind op de (afval)hoek van de begraafplaats .... een typisch voorbeeld van recycling.
Bijvoorbeeld omdat je liever anoniem de wereld onder je doortrapt.Wouter Duijndam schreef: ↑zo 12 mei, 2019 13:39Waarom geen Nederlandse vlag naaien op de achterkant van de linker tas?
Teveel verwarring met de vlag van Luxemburg. Van dat kleine land vind ik de vlag met de rode leeuw op blauwe strepen veel mooier.Wouter Duijndam schreef: ↑zo 12 mei, 2019 13:39Waarom geen Nederlandse vlag naaien op de achterkant van de linker tas?
Een ovale NL-sticker met ernaast een wapen met de Nederlandse leeuw heb ik nog nooit gezien!