OK, misschien eerder opmerkelijk dan grappig in pure zin, maar het doet je wel denken aan een nieuwe fiets.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nu lachen we nog 'meesmalend' om die ladderhoogte. Zodra ze op ooghoogte hangen is het inderdaad bloedserieus, want dan is zo'n partij salonfahig. Maar misschien zie jij de ironie er niet van in.
Eeeh heet zoiets niet gewoon "democratie"?
Vandaag ongeveer een uur geleden ben ik hem tegengekomen!janenliseth schreef: ↑za 06 okt, 2018 08:39Canadees Phil Fertey op de Hoge Bi door Nederland.
Gister ontmoette ik hem op de Westfriese Omringdijk. Dag er voor stond hij in het NHD.
Een zadel op 1,70 mtr hoog en een wiel met massieve banden.
Fietsen is een kwestie van op gang komen en in balans blijven zegt Phil, en geen moment je aandacht laten verslappen. Aantal spaken vroeg ik aan hem: wel, die had hij nog niet geteld.
Gewoon een rugzak met wat kleding en overnachten bij Vrienden op de fiets.
Riethoven, gemeente Bergeijk. Had deze plek Broekhoven moeten heten en Riethoven is na rechtsaf 1 km verderop?
Ik vind de combinatie van beide borden grappig. Maar om dat te zien, moet je wel inzoomen.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 20 apr, 2019 23:03Riethoven, gemeente Bergeijk. Had deze plek Broekhoven moeten heten en Riethoven is na rechtsaf 1 km verderop?
Locatie hier gevonden: https://www.google.nl/maps/@51.36406,5. ... 312!8i6656
De foto is in de ONO-richting genomen, dus 's middags.
Ahh ... dat doet mij denken aan Pas-en-Artois, een plaatsje IN Artois, of Pannes-en-Lorraine, een plaatsje dat je begrijpelijkerwijze in Lotharingen vindt.
Grappig zo'n gefuseerde auto! Zou je met zo'n auto eigenlijk de weg op mogen?Bridgestone SM schreef: ↑vr 10 mei, 2019 12:33Voici, voor de Citroënofielen (en ook voor de liefhebbers van rare camper-mobielen).
Citroën HY high Diane.jpg
Natuurlijk zie je dit soort dingen ook als je niet fietst, maar op de fiets heb je precies genoeg tijd om alles te zien en daarna te overwegen of het een kiekje waard is ... en bovendien, op de fiets kom je nu eenmaal net iets vaker buiten de alledaagse snelste routes.
Groeten BSM
Tja, op de originele foto zie ik naast een kenteken ook allerlei verzekerings- keurings- en belastingsvignetjes, dus het zal wel goed zitten.willem.m schreef: ↑vr 10 mei, 2019 13:07Grappig zo'n gefuseerde auto! Zou je met zo'n auto eigenlijk de weg op mogen?Bridgestone SM schreef: ↑vr 10 mei, 2019 12:33Voici, voor de Citroënofielen (en ook voor de liefhebbers van rare camper-mobielen).
Citroën HY high Diane.jpg
Natuurlijk zie je dit soort dingen ook als je niet fietst, maar op de fiets heb je precies genoeg tijd om alles te zien en daarna te overwegen of het een kiekje waard is ... en bovendien, op de fiets kom je nu eenmaal net iets vaker buiten de alledaagse snelste routes.
Tja, met wat goede wil is niks onmogelijk. Een Rolls-Royce grill is duurder.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 10 mei, 2019 20:01Ik heb in de jaren '70 naast mijn school in Utrecht een 2CV Eend gezien met een motorkap en grille van een Mercedes. Heb er nog een foto van gemaakt. Zal effe opzoeken....