Is ook mijn vermoeden.
Maar uiteindelijk zullen beide uitvoeringen voor en nadelen hebben, aan de koper om de beste selectie voor zijn/haar doeleinden te maken.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ed kettingvet schreef: ↑zo 02 dec, 2018 12:10Is ook mijn vermoeden.
Maar uiteindelijk zullen beide uitvoeringen voor en nadelen hebben, aan de koper om de beste selectie voor zijn/haar doeleinden te maken.
Dus jij vergelijkt een tweewielige kar met een 3-wieler of scootmobielBridgestone SM schreef: ↑zo 02 dec, 2018 13:10Ed kettingvet schreef: ↑zo 02 dec, 2018 12:10Is ook mijn vermoeden.
Maar uiteindelijk zullen beide uitvoeringen voor en nadelen hebben, aan de koper om de beste selectie voor zijn/haar doeleinden te maken.
Tja, een vermoeden![]()
![]()
Vraag maar eens aan iemand met een driewiel-fiets.
Een driewielfiets wordt pas "stabiel" als het een "intelligente" is die schuin door de bocht kan en/of eentje met vering waarin je ongeveer tussen de wielen ligt.
blablablabla
BSM
Inderdaad een vermoeden ja, ik heb vrij goede ervaring met een zelfbouw tweewieler kar (kan je lezen in mijn "ervaringen fietskarren topic" (blz 2 / post 4).Bridgestone SM schreef: ↑zo 02 dec, 2018 13:10Ed kettingvet schreef: ↑zo 02 dec, 2018 12:10Is ook mijn vermoeden.
Maar uiteindelijk zullen beide uitvoeringen voor en nadelen hebben, aan de koper om de beste selectie voor zijn/haar doeleinden te maken.
Tja, een vermoeden![]()
![]()
Ik heb het gevraagd, ze zijn allemaal over naar een eenwieler scootmobiel.Bridgestone SM schreef: Geloof je het nu nog niet vraag het dan maar eens aan je oma of een ander in een scootmobiel.