Ik heb al enige tijd problemen met mijn handen en polsen, waardoor het de vraag is of ik in de toekomst nog wel op fietsvakantie kan op een normale fiets. Ik heb nu een Stevens Randoneur, met een redelijk sportieve zit. De komende maanden zal uitwijzen of ik daar nog een hele dag op kan zitten, maar als het niet zo is, heb ik natuurlijk de optie om over te schakelen op een minder sportieve zit, bv een Koga of een Santos, mar misschien is dat niet vodoende, Dus dan denk ik aan een ligfiets. Ik zag dat er in mei een opstapdag is van ligfiets.net, dus ik zal daar maar eens naar toe gaan denk ik, maar in het algemeen ben ik al wel benieuwd naar ligfietsen en vakanties. Wat voor prijs moet ik aan denken voor een goede tweedehandse waarmee ik op trektocht kan, hoe worden ligfietsen ontvangen in de trein, en wat is fijner, sturen met van die hendels aan de zijkanten, of een stuurtje/handcaten op je buik? Al zal ik dat laatste wel merken tijdens een opstapdag natuuurlijk...maar ervaringen zijn welkom.
Ik heb onderweg wel ligfietsen gezien met Ortliebs eraan, dus die kan ik denk ik gewoon blijven gebruiken?
Ik heb onderweg wel ligfietsen gezien met Ortliebs eraan, dus die kan ik denk ik gewoon blijven gebruiken?