Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Welkom! Fraaie fietsen ook, is dat dan de 27,5" versie?wvandenburg schreef: ↑zo 28 apr, 2019 09:28
Hallo ben nieuw op het forum.
Na 20 jaar rondgereden te hebben op verschillende fietsen afgelopen winter binnen gelopen bij Horizon bike in Utrecht en is onze keuze gevallen op Velotraum VK10 SP300 zien foto's.
Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt. Mijn 60Csx is op geleende tijd, inmiddels.egopro schreef: ↑wo 01 mei, 2019 09:46Yep niet zo lang geleden via Marktplaats een bod gedaan op een Garmin GPSMap 64s, gisteravond heb ik deze mogen ontvangen en nu ben ik dus eigenaar van een eTrex 30 (voor mijn vriendin) en een GPSMap 64s (voor mij).
Eindelijk eens een goede vergelijk maak aankomende fietsreis want wat ik op internet lees is toch niet heel duidelijk en de toestellen ontlopen elkaar weining.
Helaas is de foto te groot om hier te posten:
https://wijzijnfietsen.files.wordpress. ... .jpg?w=736
Klop met G one 2.25Jurr schreef: ↑wo 01 mei, 2019 09:58Welkom! Fraaie fietsen ook, is dat dan de 27,5" versie?wvandenburg schreef: ↑zo 28 apr, 2019 09:28
Hallo ben nieuw op het forum.
Na 20 jaar rondgereden te hebben op verschillende fietsen afgelopen winter binnen gelopen bij Horizon bike in Utrecht en is onze keuze gevallen op Velotraum VK10 SP300 zien foto's.
Is die 170 mm de afstand tussen hart trapas en hart pedaalas? Hoe korter de crankafstand hoe meer hefboomkracht op de pedalen toch?nicolevelo schreef: ↑zo 28 apr, 2019 12:22Een tijd geleden kreeg ik het advies met een kortere crank te rijden. Gisteren heb ik dan eindelijk een crank van 170 mm op mijn fiets gemonteerd (ipv de oude 175mm). Met een verschil van slechts 5 mm (of 3,14 cm omtrek) fietst het merkbaar comfortabeler. Een aanwinst!
Die 15 seconden is een kwestie van instellen op je Gpsmap. Batterijduur is o.a. afhankelijk van het schermgebruik.Ik sprak toevallig vorige week iemand met een gpsmap 64 en die klaagde dat de batterijen er toch wel snel doorheen gingen en dat het scherm steeds na 15 seconden oid uit ging. Ben ook benieuwd naar jouw ervaringen.
Hoeveel centimer zit dat nu boven het stuur (of de plek waar je het gemonteerd hebt) van wat ik bij aliexpress zie zo'n 4 centimeter maar klopt dat ook? En hoe goed is de klemming, het toestel schiet niet makkelijk los als er aan de onderkant tegen aan geduwd wordt?