Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 375 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36056 berichten
Dan komen we elkaar vast nog wel eens tegen, Fedor. Je kunt me herkennen aan mijn kuiten 8)
Knipsel2.JPG
Hieronder een nieuwe opgave:
willem.m schreef:
za 27 apr, 2019 20:09
Dan komen we elkaar vast nog wel eens tegen, Fedor. Je kunt me herkennen aan mijn kuiten 8)
Nice! Ik fiets met een polynesische half sleeve (links) (draag ik overigens ook naast het fietsen ;)), is nog net zichtbaar onder een korte mouw.
Het zal Montluçon zijn https://goo.gl/maps/gmYAAB4ttjw3XJQZ7.
Ziet er zonder dorpsfeest een stuk minder gezellig uit.
gerritdevries schreef:
za 27 apr, 2019 20:38
Klopt!

Leuke foto achter je link. Fantastisch hoe die jongen op fotograaf Sunil74 af sluipt :D
11.jpg
gerritdevries schreef:
za 27 apr, 2019 20:38

In Montluçon hebben ze ook zo nu en dan een spoorweg-feestje ... dat lijkt op een afstandje ook best gezellig (ik ben er nog nooit geweest, op dat spoorwegfeestje dan, gewoon door de weeks is het er onverstoorbaar saai).

Groeten BSM
@BSM Bedankt voor de tip, ik hou wel van een feestje.
@math Correct! Beetje late reactie; het was gezellig gisteravond/nacht. De beurt is aan jou.
Bedankt, het deed geen haast want ik heb vanmorgen een rondje gereden.
Omdat ik verwacht dat het volgende plaatje snel geraden wordt, heb ik ook eerst de finale van LBL afgekeken.
Afbeelding
De foto is vanaf een andere berg genomen als die waar net Fuglsang een snelle slip maakte en elke tv- kijkende fietser zijn hart even oversloeg. Stuurmanskunst was dat!
Leon schreef:
zo 28 apr, 2019 17:24
De foto is vanaf een andere berg genomen als die waar net Fuglsang een snelle slip maakte en elke tv- kijkende fietser zijn hart even oversloeg. Stuurmanskunst was dat!
Ik slaakte zelfs ff een kreet toen hij ging glijden. Iets te betrokken geloof ik ;)
Toch jammer dat Math niet meedeed, hij had het gat dichtgereden en het sprintje nog gewonnen ook :wink:
math schreef:
zo 28 apr, 2019 17:16
Bedankt, het deed geen haast want ik heb vanmorgen een rondje gereden.
Omdat ik verwacht dat het volgende plaatje snel geraden wordt, heb ik ook eerst de finale van LBL afgekeken.
Afbeelding
Dit lijkt wel heel erg op een kanon aan Fort Denison
Sydney Harbour National Park,
maar neen, bij nader inzien, is toch verschillend.
Dit is op een ander continent.
Helemaal raak, tovenaar! Hoe heb je het gevonden?
Was een gokje, ik wist dat jij naar Canada was geweest vorig jaar dus Quebec lag voor de hand om daar te gaan zoeken. Hier de volgende:
trap.jpg
Omdat er wel heel erg weinig clues in de foto zitten zal het wel een erg bekende berg zijn.
Leon schreef:
zo 28 apr, 2019 20:20
Omdat er wel heel erg weinig clues in de foto zitten zal het wel een erg bekende berg zijn.
Uh..berg?
Trap in de Schoorlse Duinen?