Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit soort vragen al meer gezien op fora, Dit vind ik er toch ook eentje in de categorie, waarom met de fiets als je ook met de auto kan. Los van de heldere uiteenzetting van de voor- en nadelen van een tarp, gaat het ook gewoon om voorkeur, waar je van houdt. Lijkt me vooral lekker om met een s24o met regenloos vooruitzicht, alleen de bivi mee te nemen.Bert van Sprang schreef: ↑zo 14 apr, 2019 12:41Maar tarp + bivi is zwaarder als tent en de sterren zie je dan ook niet meer. Waarom dit getob?
Ik had wel enig speurwerk gedaan naar de Karrimor, mooi product voor de prijs. Formaat en hoogstwaarschijnlijk ook het materiaal zijn hetzelfde als de Alpkit Hunka (ook zelfde waterkolom, zelfde ademend vermogen). Met gladde thermokleding kom ik nu de zak redelijk makkelijk in. Met name als ik op mn zij lig merk ik dat de zak strak trekt, wat de isolerende waarde van de slaapzak omlaag haalt. Ik denk dat ik met de Hunka XL beter af ben, maar die is nu niet leverbaar..Fons Kettingpons schreef:Mijn oude Terra Nova heeft ook zo’n dwarsrits. (...) Misschien is die Karrimor dan ook een goedkoop=duurkoop voorbeeld? Ik zie op de website bijvoorbeeld geen maten en bijna geen specificaties erbij staan
Maar die heeft nogal wat op z'n rug hangen. Sjuutje gaf zelf aan dat niet te willen ivm rugklachten..