Vandaag heb ik dankzij de tips een track goed kunnen volgen. Alleen bij fietspaden (rood of blauw/rood) is het zwart lastig te onderscheiden. Ik moest gedurende een afstand van 65km 2x stoppen omdat ik het niet goed zag. Een dikkere lijn of bolletjestrack zou dan veel fijner zijn.
Goed om te horen dat het onderhand best aardig werkt. En dat je niet meer “zo teleurgesteld bent” in de eTrex. Stippeltjes of een dikkere lijn is niet echt mogelijk zonder van de track een kaartje te maken zoals hierboven al geadviseerd. Aan de andere kant die 2x die je moest stoppen kon je mooi even water drinken en genieten van het weer en de omgeving.willem.m schreef: ↑za 20 apr, 2019 22:43Vandaag heb ik dankzij de tips een track goed kunnen volgen. Alleen bij fietspaden (rood of blauw/rood) is het zwart lastig te onderscheiden. Ik moest gedurende een afstand van 65km 2x stoppen omdat ik het niet goed zag. Een dikkere lijn of bolletjestrack zou dan veel fijner zijn.
Met papieren kaart was ik wel vaker even gestopt om te oriënteren of de kaart om te draaien.