Rijo Camping Stara Lesna, Slowakije https://goo.gl/maps/2ALG9JMWLyXDy5Md6
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De 500.000e!
Toevallig geen foto van de fiets, Martin?Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 17 apr, 2019 11:42... hij was per fiets, leeftijd 21 jaar, zelfs bijzonder voor die tijd. Zijn vader, mijn opa dus, betaalde de reis. Hij verbleef een poosje in Parijs voor zijn coiffeurs-opleiding.
Ergens in Zwitserland? Kan niet lezen wat er op de bordjes staat, heb je een scherpere foto?gerritdevries schreef: ↑wo 17 apr, 2019 14:33Er maar vanuit gaande dat ik het goed had, hier de volgende. Het was erg slecht weer.
Helaas nee, dat zou ik ook graag willen weten. Mijn Blaricumse geboortehuis, gebouwd door mijn grootvader, is in 1942 deels afgebrand. Niet door de oorlog, maar door een vonk uit de schoorsteen op het rieten dak.CarlW schreef: ↑wo 17 apr, 2019 15:00Toevallig geen foto van de fiets, Martin?Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 17 apr, 2019 11:42... hij was per fiets, leeftijd 21 jaar, zelfs bijzonder voor die tijd. Zijn vader, mijn opa dus, betaalde de reis. Hij verbleef een poosje in Parijs voor zijn coiffeurs-opleiding.
Ik heb de foto uitvergroot en geprobeerd scherper te maken. Maar daar is de „onscherpe schade" te groot voor.gerritdevries schreef: ↑wo 17 apr, 2019 14:33Er maar vanuit gaande dat ik het goed had, hier de volgende. Het was erg slecht weer.
3.jpg
Bedankt voor deze hint, ik was al druk aan het zoeken in Zuid Amerika.
Dan zou het de Passo del San Gottardo kunnen zijn aka de Gotthardpas.
Hotel Polderbloem; toch best wel klein op de foto.