Die indruk krijg ik ook. Verder heel fraaie fiets, waarvan ik al eerder melding maakte, in idem dito omgeving!
Héérlijke foto waar ik echt blij van kan worden
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb het ook moeten googelen en dacht dat ik de enige was die het niet wist
Of je moet de bocht wel erg scherp aansnijden en met 2 wielen door de bocht gaan. Het viel me ook op dat de tassen op mijn trike nooit de grond raakten, hooguit als je een stoep op moet dat je dan even wat raakt maar verder niet. (in diepe karresporen wordt het een ander verhaal)
Super mooie fiets !! Ben je met het vliegtuig naar Australië gegaan en dan daar fietsen? Of waar ben je begonnen met fietsen?boy9666@hotmail.com schreef: ↑ma 08 apr, 2019 20:04Mijn trouwe Stevens 6x light tour op de goorong in Australië.
Rohloff zonder kettingspanner met enkel blad en erg slappe ketting.
Voor de liefhebbers: Volg me op mijn reis 'Santiago à vélo ' via https://www.polarsteps.com/tooms/153750 ... -for-tapas
Nou de reis begon met 3 maanden nieuw Zeeland (naartoe gevlogen met de fiets). Vervolgens 6 weken op Tasmanie en daarna met de ferry naar Melbourne om naar Adelaide te fietsen.Menoah schreef: ↑wo 10 apr, 2019 17:49Super mooie fiets !! Ben je met het vliegtuig naar Australië gegaan en dan daar fietsen? Of waar ben je begonnen met fietsen?boy9666@hotmail.com schreef: ↑ma 08 apr, 2019 20:04Mijn trouwe Stevens 6x light tour op de goorong in Australië.
Lijkt me prachtig ik ga in juni naar Oostenrijk (Salzburg) dat wordt m'n eerste echte fietsvakantie maar 6 weken dat is wel lang dat was voor jou zeker niet de eerste keer?boy9666@hotmail.com schreef: ↑vr 12 apr, 2019 20:40Nou de reis begon met 3 maanden nieuw Zeeland (naartoe gevlogen met de fiets). Vervolgens 6 weken op Tasmanie en daarna met de ferry naar Melbourne om naar Adelaide te fietsen.Menoah schreef: ↑wo 10 apr, 2019 17:49Super mooie fiets !! Ben je met het vliegtuig naar Australië gegaan en dan daar fietsen? Of waar ben je begonnen met fietsen?boy9666@hotmail.com schreef: ↑ma 08 apr, 2019 20:04Mijn trouwe Stevens 6x light tour op de goorong in Australië.