Ik heb de foto gedownload en uitvergroot. Vooral de stijl van de boerderij doet me aan Ierland denken. Maar kan misschien ook Wales of Engeland zijn. Te groot zoekgebied voor me.... Ben nu druk doende de belastingaangifte in te vullen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb de foto gedownload en uitvergroot. Vooral de stijl van de boerderij doet me aan Ierland denken. Maar kan misschien ook Wales of Engeland zijn. Te groot zoekgebied voor me.... Ben nu druk doende de belastingaangifte in te vullen.
Is het misschien in de buurt van Hadrian's wall?
Ik reken het goed ; het is daar dicht in de buurt. Ik reed de Route-68 van het National Cycle Network tussen Wooler en Bellingham. Prachtige route. De weg draait voortdurend en gaat op en af, zodat het uitzicht zich steeds weer vernieuwt. Met streetview is de locatie lastig te vinden.gerritdevries schreef: ↑ma 01 apr, 2019 12:22Coquet Valley near Alwinton, Northumberland National Park?
Hadrians wall (Brocolitia Roman Fort) was een dag later, tussen Bellingham en Carlisle.De tovenaar schreef: Is het misschien in de buurt van Hadrian's wall?